نامه بسیجی شهید حسین آزمایش/ پدر و مادر عزیزم، دعا گوی ما باشید

بسیجی شهید «حسین آزمایش» در نامه خود خطاب به خانواده خویش آورده است: «از همگی شما التماس دعا دارم و اگر تاکنون نامه ندادم مرا موأخذه ننمایید، چون از دوکوهه به کرخه منتقل می‌شدیم و چند روز کار چادر زدن و مستقر شدن وقت نامه نوشتن را از من سلب کرد.»
کد خبر: ۳۱۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 06October 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «حسین آزمایش» در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۴۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی عضو مخابرات گردان عمار لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) بود؛ در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه، شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید «حسین آزمایش»

تصویر نامه بسیجی شهید «حسین آزمایش»

نامه بسیجی شهید «حسین آزمایش»

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به پیشگاه مقدس منور آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینی کبیر و با درود به تمامی شهدا از صدر اسلام تا کنون و با سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم که حالتان خوب بوده و باشد و هیچگونه ناراحتی نداشته باشید و دعا گوی ما باشید
اگر از احوالات این حقیر عاصی خواسته باشید بحمدالله خوب هستم.

و از همگی شما التماس دعا دارم و اگر تاکنون نامه ندادم مرا مأخذه ننمایید، چون از دوکوهه به کرخه منتقل می‌شدیم و چند روز کار چادر زدن و مستقر شدن وقت نامه نوشتن را از من سلب کرد و، چون نامه شما شب همان روز صبحی که ما می‌خواستیم به کرخه برویم بدست من رسید نتوانستم شبانه نامه بنویسم.

از طرف من به همه سلام برسانید به مامان زری و حاج آقا خانم و بابا بزرگ و فاطمه و حسین آقا و مهدی از طرف من میثم و رسول و مجتبی را ببوسید.

راستی به نرگس خانم حاج آقا و مسعود آقا و همه و... سلام برسانید و بگویید اگر بی‌وقت مزاحم می‌شوم مرا ببخشند و همه بچه‌هایی که با من هستند حالشان خوب است.
دیگر مزاحم شما نمی‌شوم و سرتان را درد نمی‌آورم.
به امید دیدار خدانگهدار.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
الحقیر حسین
۱۳۶۵/۹/۷»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار