سرهنگ مرادی:

مرکز هوشمند کنترل ترافیک افتتاح می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افتتاح مرکز هوشمند کنترل ترافیک در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 03October 2018

مرکز هوشمند کنترل ترافیک افنتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «مراد مرادی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در نشستی خبری درباره برنامه‌های هفته ناجا اظهار داشت: هفته ناجا از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» در سراسر کشور برگزار می‌شود. بر این اساس، برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است که در تهران بزرگ می‌توان به برنامه‌هایی مانند حضور رؤسای پلیس‌های تخصصی در نماز جمعه و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های شهروندان اشاره کرد.

وی افزود: ارائه خدمات پزشکی و مشاوره‌ای رایگان در مراکز درمانی و مشاوره‌ای ناجا، استقرار واحد رسیدگی به تخلفات خودرویی در خیابان زنجان شمالی، افزایش ساعت مراکز ترخیص تا ساعت ۱۷ و افزایش ساعت کار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای صدور گواهی عدم سوء پیشینه تا ساعت ۱۹، بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

مرادی در ادامه به برنامه‌های عمرانی در نظر گرفته شده برای هفته ناجا اشاره و بیان کرد: افتتاح مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و چهار ساختمان کلانتری در محله‌های قیاسی، باقرشهر و امام‌زاده حسن و نیز ساختمان برخی پلیس‌های تخصصی از جمله اقدامات عمرانی است که در روز چهارشنبه هفته آینده انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این هفته برگزاری هم اندیشی با اصحاب رسانه و اهل قلم نیز پیش بینی شده، عنوان کرد: راهور تهران بزرگ یکی از برنامه‌هایی که در هفته ناجا برگزار می‌کند، همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی است که طی آن از راننده‌های نمونه در حوزه حمل و نقل عمومی بار و مسافر و در مراسم مشابه دیگری از رانندگان قانونمند موتورسیکلت نیز تقدیر به عمل می‌آید.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ سپس با اشاره به اینکه سه شنبه ۱۷ مهر ملاقات مردمی فرمانده و روسای پلیس‌های تخصصی فاتب در مرکز ۱۹۷ برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوم مهر در مدارس تهران بزرگ زنگ نظم و انظباط نواخته می‌شود و در این روز کلاس آموزشی برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم ارتباط خوبی بین پلیس و دانش آموزان صورت گیرد که در این رابطه دانش آموزان از برخی مراکز انتظامی هم بازدید خواهند داشت.

وی اضافه کرد: جمعه ۱۳ مهر در محل نماز جمعه تهران نمایشگاه‌هایی در حوزه‌های مختلف پلیس خواهیم داشت و برای اینکه فعالیت‌های پلیس به شکل مستقیم به مردم معرفی شود با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تفاهم کردیم تا در ۳۵ فرهنگسرای شهرداری تهران نمایشگاه‌هایی برگزار کنیم و نسبت به آموزش چهره به چهره در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار