برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در مازندران

مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با حضور مسئولین لشکری و کشوری در مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 03October 2018

مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در مازندران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معزز شهدای مدافع حرم در مازندران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار مهدی پور جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران همراه بود، مادر شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» با اهداء چفیه متبرک به حرم حضرت زینب (س) به سردار «حمیدرضا رستمیان» از خدمات فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا تقدیر به عمل آورد. 

همچنین «عقيله ملازاده سورکی» فرمانده لشکر مردمی پشتيبانی جبهه مقاومت حضرت زينب (س) مازندران و مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» و خواهر شهید «ملازاده» در سخنانی از خدمات شایسته و ارزنده سردار رستمیان تقدیر کرد و اظهار داشت: رزمندگان دیروز همچنان در حال تربیت جوانان سلحشور برای مقابله با استکبار و ظلم جهانی هستند و میدان مبارزه با کفار و ظالمان خالی نخواهد ماند.

سردار «حمیدرضا رستمیان» نیز در سخنانی خدمت در سپاه پاسداران را توفیق الهی دانست و گفت: حضور در سپاه و لشکر 25 کربلا به مثابه مصباح الهدی و کشتی نجات است که به شهادت ختم می شود.

وی از سابقه درخشان لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس و همچنین پس از آن یاد کرد و افزود: همچنان فرزندان و رزمندگان این لشکر در ارتفاعات شمال غرب مشغول برقراری امنیت هستند تا امنیت پایدار را به ملت هدیه دهند.

در پایان این مراسم از خدمات خالصانه و شایسته سردار «حمیدرضا رستمیان» تقدیر و سرهنگ «احمد برسلانی» به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها