قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از انقلاب از هر واجبی، واجب‌تر است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبریز گفت: هر کاری و هر عملی در این برهه سخت انجام داده شود یک کار جهادی محسوب می‌شود و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از انقلاب از هر واجبی، واجب‌تر است.
کد خبر: ۳۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 03October 2018

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از انقلاب از هر واجبی، واجب‌تر استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «نصرت‌الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در همایش رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی سراسر کشور در تبریز اظهار داشت: در ایام سرنوشت‌ساز در گذر از پیچ و تاب قرار داریم که با اتحاد می‌توان از آن گذشت و البته در آستانه چهلمین سال انقلاب که یک موهبت الهی برای ما بوده نیز قرار داریم و امید است شکرگزار این موهبت باشیم.

وی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب با یک‌سری مشکلات از قبیل تلاش نظام سلطه برای بزرگنمایی مشکلات و رشد ناسازگاری اجتماعی و ایجاد اعتراضات مدنی و اغتشاشات خیابانی روبه‌رو شده است، تصریح کرد: با الطاف الهی و بصیرت و هوشمندی این جنگ خنثی خواهد شد و برگ زرین دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلانی ایران نوشته می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید به اینکه در حال حاضر در جنگی به سر می‌بریم که بسیار پیچیده است، گفت: این جنگی که بر ما و نظام اسلامی تحمیل شده، با یک هدف شوم رقم خورده و برابر با دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی سخت‌تر از آن است چراکه امروز دشمن مستقیم آحاد مردم را نشانه قرار داده است.

وی افزود: هر نظامی را می‌توان شکست داد به جز نظام متکی به مردم که شکست‌ناپدیر است به طوریکه دشمنان ایران اسلامی خود اذعان دارند که تمام راهکارهای ۳۹ سال گذشته ناکارآمد بوده و برای این است که امروز به سمت ایجاد جنگ روانی حرکت کرده است.

لطفی بیان کرد: هر کاری و هر عملی در این برهه سخت انجام داده شود یک کار جهادی محسوب می‌شود و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از انقلاب از هر واجبی، واجب‌تر است.

وی ادامه داد: هر کسی در این برهه وظایفی دارد،وظیفه مردم متانت، صبوری، هوشیاری و حضور پرشورتر در صحنه است ضمن آنکه هر مسوول نیز وظیفه دارد تا با پوشیدن لباس رزم و پرهیز از کارهای تکراری روزمره، وارد میدان جهاد شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این جمع با حضور خادمان عرصه بسترساز خلق حماسه‌ها در ایام‌الله و ماه‌های آتی است، وظیفه آنها تبیین نقش مردم در قالب مراسم و ایام‌الله جهت تجلی عظمت و اقتدار به معنای واقعی دموکراسی در تمام عرصه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: ما مناسبت‌های مهمی از جمله ۱۳ آبان ماه را پیش‌رو داریم که امسال با تلاش همگانی در صحنه، روز مبارزه با استکبار را به یادماندنی خواهیم کرد چراکه آبان ماه امسال را شیطان بزرگ آغاز مرحله دوم تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرده است.

لطفی ابراز کرد: ایام‌الله‌های دیگر از جمله ۹ دی ماه نیز پیش‌رو است که همه این روزها مقدماتی برای چهلمین سال انقلاب اسلامی است که با اتحاد، یک راهپیمایی پرشورتر از قبل رقم خواهد خورد تا نشان دهیم امانت‌دار خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار