فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش اقتدار عاشورایی اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در جهت افزایش امید در بین دوستان انقلاب، بیم‌آفرینی برای دشمنان، شورآفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.
کد خبر: ۳۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 04October 2018

رزمایش اقتدار عاشورایی اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور گردان‌های مختلف در محل صبحگاه سپاه فتح استان برگزار شد.

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این رزمایش در جهت افزایش امید در بین دوستان انقلاب، بیم‌آفرینی برای دشمنان، شورآفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.

وی افزود: این رزمایش با حضور 152 گروه جهادی در مناطق مختلف به‌ویژه در حاشیه شهرهای استان برای رفع مشکلات مردم و حضور مقتدرانه 109 گردان بسیجی اعم از گردان‌های «امام حسین»، «امام ‌علی»، «الزهرا»، «کوثر» و «بیت‌المقدس» برگزار شده است تا اعلام کنیم در اعتلای بسیج و وفاداری به انقلاب اسلامی پیشگام هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز هزاران نفر از عاشوراییان این استان حماسه‌ساز و تاریخی جمع شده‌اند تا به جهانیان اعلام کنند همچنان در طلوع خورشید حجاز در رکاب امیر کشور عشق در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌ها ایستاده‌ایم.

بوعلی عنوان کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود اما این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار