فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

وحدت مردم مانع به ثمر نشستن ایده‌های وحدت‌شکن دشمن است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: اکنون که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم خوشحالیم که وحدت مردم اجازه نداد ایده‌های وحدت‌شکن دشمنان به ثمر برسد.
کد خبر: ۳۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 04October 2018

وحدت مردم مانع به ثمر نشستن ایده‌های وحدت شکن دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه استان لرستان امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) که در دهکده المپیک این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه شعار همایش وحدت، ایستادگی و پیشرفت است اظهار داشت: وحدت به تأسی از فرمان خداوند از آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» است که از برکات اسلام و مأموریت‌های خاص ولی‌فقیه در عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه اگر این وحدت نبود رهبری با تنوع قومی، مذهبی و علایق سیاسی مختلف شکل می گرفت افزود: همان ایده‌ها و  وحدت‌های دشمن شکن شیطان بزرگ و جنگ هشت‌ساله ایران بعد از انقلاب اسلامی، ایران را ویرانستان می‌کرد.

سردار کشکولی با بیان اینکه این تجربه تلخ تجزیه روال معمول سیاسی کشور ما بوده است، تصریح کرد: اکنون که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم خوشحالیم که وحدت مردم اجازه نداد ایده های وحدت شکن دشمنان به ثمر برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به این اجتماع پرشکوه و خیره‌کننده اظهار داشت: اینان مظهر ایستادگی ملتی هستند که برای بشریت راست‌قامتان تاریخ شدند و قطره‌ای از دریای پایداری ملت مقاوم ایران است.

وی با بیان اینکه ایستادگی نیز فرمان خداوند قادر متعال به پیامبر اعظم (ص) است تصریح کرد: خرسندیم که پیروان انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان همراه با امام و رهبرشان در یک ایستادگی و استقامت چهل‌ساله  سربلند بیرون آمده و این نمونه‌ای از این مظهر ایستادگی است.

سردار کشکولی با اشاره به پیشرفت های ایران در چهل سال اخیر اضافه داشت: هیچ پیشرفتی ژرف‌تر از این انقلاب نیست، پیشرفتی که ملتی در طول 40 سال جنگ تمام‌عیار با استکبار جهانی توانسته استقلال بی‌نظیر، آزادی، جمهوریت و حاکمیت دینی که به عنوان الگوی مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار