مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص):

تفکر فرهنگ بسیجی در ملت ایران روحیه ایستادگی ایجاد کرد

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قدر این نعمت بسیج را بدانید و فرهنگ بسیجی را قدر بشناسید که ما در 40 سال گذشته با همین تفکر فرهنگ بسیجی توانستیم روی پای خود بایستیم.
کد خبر: ۳۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 04October 2018

تفکر فرهنگ بسیجی در ملت ایران روحیه ایستادگی ایجاد کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گیلان، رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) 2» استان گیلان امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در این رزمایش باشکوه اظهار داشت: همه ما بدون استثنا عزت، شرف، حیثیت،دین و تمامیت ارضی‌مان را  مدیون  شخصیت برجسته امام خمینی(ره) هستیم و در حال حاضر، ناخدای کشتی انقلاب مقام عظمای ولایت هستند که این انقلاب را به سمت ساحل نجات و رستگاری هدایت می‌کنند.

سردار محمد جعفر اسدی عنوان کرد: سی و چند سال پیش مردم گیلان به جبهه ها می رفتند برای چه؟ چون موجودیت این انقلاب در خطر بود.

وی تصریح کرد: جنگ ما در هشت سال برای حفظ موجودیت جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار اسدی ادامه داد: در این 40 سال به کوری چشم دشمنان بها انقلاب تثبیت شد و دشمنان هیچ غلطی نتوانستند بکنند. گرچه زحمت هایی برای ما درست کردند و شهدای عظیم الشانی تقدیم شد، اما به حمدالله روز به روز این انقلاب تثبیت‌تر و محکم ‌تر شد.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: امروز دشمنان ما نمی گویند جمهوری اسلامی ایران نباشد، بلکه می‌گویند از منطقه باید عقب‌نشینی کنند. آنها از قدرت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند.

وی خطاب به مسئولین استان گفت: قدر این نعمت بسیج را بدانید و فرهنگ بسیجی را قدر بشناسید که ما در 40 سال گذشته با همین تفکر فرهنگ بسیجی توانستیم روی پای خود بایستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این اجتماع بسیجیان با اشاره به حضور پرشکوه اقشار بسیج اظهار داشت: بسیجیان در تلاش‌اند تا موانع پیشرفت را بردارند و مسیر شکوفایی را محیا کنند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به برگزاری سه دوره رزمایش اقتدار عاشورایی افزود: بسیجیان با اجرای رزمایش خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی، افزایش خدمات اجتماعی، بهداشت و‌ درمان نشان دادن اقتدار و انسجام و صلابت بسیج نقش‌آفرین هستند.

در آخرین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) استان گیلان علاوه بر تجمع بسیجیان، استماع سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط آن‌ها و نمایش بخشی از توان رزمی دفاعی اقشار بسیج، عزاداری برای سرور سالار شهیدان نیز برگزار شد و پیروان مکتب عاشورا دقایقی را به حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار