رئیس بازسازی عتبات و عالیات استان مرکزی خبرداد؛

افزایش ظرفیت در مواکب خواهران استان مرکزی/ خدمت رسانی 36 موکب استان مرکزی به زائران اربعینی

رئیس بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: خوشبختانه امسال در بحث موکب‌های خواهران استان مرکزی با افزایش ظرفیت روبه رو شدیم که تمامی اینها به سبب تلاش‌های خادمان امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۳۱۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 04October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، خلیل نجفی در جلسه گردهمایی موکب داران اربعین با اشاره به تعداد موکب های استان مرکزی به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین اظهار داشت: مجموع موکب های استان مرکزی در اربعین امسال 36 مورد است که تعداد 28 موکب در کشور عراق، نجف، کربلا  کاظمین برپا می شود.

وی افزود:  در اربعین امسال از 28 موکب ، 12 موکب در نجف ، مواکب کربلا 5 مورد ، مواکب مسیر نجف به کربلا نیز 10 و درکاظمین یک موکب برپا می شود.

رئیس بازسازی عتبات و عالیات استان مرکزی تصریح کرد: موکب‌های استان مرکزی نیز از ابتدای شهرستان زرندیه شروع و تا خارجی‌ترین قسمت استان که مرز توره است وجود دارند، همچنین یک موکب هم در مرز مهران وجود دارد.

نجفی با اشاره به هزینه زائران گفت: به منظور عبور از مرز لازم است حتما گذرنامه و ویزا همراه زائران باشد و هزینه ویزا به مبلغ ریالی 320 تا 350 هزار تومان است .

وی تاکید کرد: همچنین امسال افزایش ظرفیت خوبی به ویژه در موکب خواهران داریم، همه این‌ها به سبب تلاش خالصانه، با ارادت و عشق، و عاشقانه و در راستای اهداف امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها