با صدور پیامی خطاب به سردار اشتری؛

فرمانده نهاجا هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرمانده ناجا تبریک گفت.
کد خبر: ۳۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 05October 2018

فرمانده نیروی هوایی ارتش هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، متن پیام امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی بدین شرح است:

حضور برادر ارجمندم سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

امنیت و اقتدار پایدار ایـران اسلامی مرهون فرزندان رشید ملت است که سخاوتمندانه جان و جوانی خویش را سدی خلل‌ناپذیر در برابر بدخواهان و کژ اندیشان قرار داده‌اند.

در حِصن استوار ملت، نیروی انتظامی سخت‌کوش، صبور و غیرتمند که کارکنان شریفش حمایل غیرت امیر صاحب ذوالفقار را نه فقط بر شانه و سینه بلکه در هر نبض و هر نفس به امانت دارند، حضوری چشمگیر و شایسته تکریم دارد. حراست از مـرز‌های جمهوری اسلامی ایران و حفـظ و ارتقاء امنیت شهروندان در کنـار مردم‌داری از نیروی انتظامی قهرمان مـا تصویری آمیخته از صبوری و صاعقه، حریر و فولاد را رقم زده است.

کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون ملت نجیب و قدرشناس، به اقتدار و صلابت برادران و خواهران غیـور خویش در نیـروی انتظامی افتخـار می‌کنند. از این رو ضمن تبریک فرا رسیدن روز نیروی انتظامی، به روان مطهر شهدای گلگون کفن ناجا درود فرستاده و برای جنابعالی و همکاران تحت امرتان در جای جای جغرافیای جوانمردی - ایـران عـزیـز - در سـایـه هدایت خفیـه حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها