مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

«مهران» و «چذابه» مرز خروج زائران اربعین خراسان جنوبی است

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: زائرین اربعین حسینی استان هیچگونه محدودیتی در خروج از مرز مهران ندارند و می‌توانند بنا به انتخاب خودشان از مرز مهران یا چذابه خارج و از هر مرزی که بخواهند وارد کشور شوند.
کد خبر: ۳۱۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 06October 2018

فوری/«مهران» و «چذابه» مرز خروج زائران خراسان جنوبی است/ زائرین اربعین فریب دلالان و کلاهبرداران را نخورندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «ابوالفضل نوفرستی» مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: اخیرا شایعه‌ای مبنی بر عدم امکان خروج زائرین خراسان جنوبی از مرز «مهران» انتشار یافته که در راستای سوء‌استفاده کلاهبرداران و دلالان از این شایعه پراکنی بوده است.

وی ضمن رد این شایعه تأکید کرد: همانگونه که در سامانه «سماح» مشخص شده زائرین استان هیچگونه محدودیتی در خروج از مرز مهران ندارند و می‌توانند بنا به انتخاب خودشان از مرز مهران یا چذابه خارج و از هر مرزی که بخواهند وارد کشور شوند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان داشت: زائرین اربعین حسینی فریب دلالان و کلاهبرداران را نخورند و جهت تشرف به عتبات عالیات صرفاً در سامانه سماح ثبت نام کنند.

نوفرستی با بیان اینکه اخیراً افرادی با شعار فریبنده ویزای ارزان تر و سریع اقدام به کلاهبرداری از زائرین کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی دلالان نیز با اخذ دلار آزاد از زائرین، از سامانه سماح دلار بازار ثانویه تهیه کرده و از این محل کلاهبرداری می‌کنند که توصیه می‌شود زائرین با مراجعه به سامانه سماح به صورت انفرادی یا از طریق سرگروه‌های مورد اعتماد ثبت نام و ویزا دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها