معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

عزت سردار قاسم سلیمانی و شهدایی که خوش درخشیدند در بندگی خداست

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در یادواره سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی گفت: رهبر نظام اسلامی ما، تابلو عزت الهی در دنیاست.
کد خبر: ۳۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 18October 2014

عزت سردار قاسم سلیمانی و شهدایی که خوش درخشیدند در بندگی خداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، آئین گرامیداشت سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و سی شهید همرزمش؛ شامگاه پنجشنبه در محل مصلای شهر زنگیآباد برگزار شد.
 
در این مراسم؛ حجت الاسلام سید علیرضا تکیهای، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: خداوند متعال کانون عزت است و عزت سردار سلیمانی و شهدایی که خوش درخشیدند، در گرو بندگی خداست.
 
وی افزود: به تعبیر قرآن کریم؛ عزیز کسی است که شکستناپذیر و پایانناپذیر باشد و در برابر حوادث مانند کوه با صلابت بایستد و جهت باد را عوض کند.
 
حجت الاسلام تکیهای ابراز نمود: مقام معظم رهبری امروز به اعتراف رادیوهای بیگانه به عنوان ابر مرد تاریخ بشریت، تابلو عزت آفرینش است و مسیر تاریخ را عوض میکند.
 
وی افزود: برای کسب عزت الهی، باید به خدا، بند شویم چرا که او کانون عزت است و به رسولش و مومنین عزت میبخشد.
 
معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: باید خدامحور و خدامدار باشی تا شرق و غرب خاضع تو باشند.
 
وی گفت: امام حسین(ع) با 72 نفر ثبات و آرامش داشت و در آخرین لحظات زندگی دنیاییاش، رضاً برضائک میگفت چون وصل به خدا بود اما دشمنش میلرزید.
 
حجت الاسلام تکیهای افزود: ما هم قطره ناچیزی هستیم که اگر بخواهیم ارزش پیدا کنیم باید به دریای عزت الهی وصل شویم.
 
وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به برکت ولایت، از همه بالاتر ایستاده و شهر زنگی آباد هم تابلو استان کرمان است که یک سر و گردن از جاهای دیگر بالاتر قرار دارد.
 
معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: امروز، عزت ما در غزه گُل کرده و این عزت در سایه بندگی خدا بدست آمده است.
 
وی تصریح کرد: باید از عزت خود پاسداری و بر آن بیفزائیم و ذلت گناه را بر زندگی سایه افکن نکنیم، جزء اهل معروف باشیم و امام حسین(ع) را خوشحال کنیم.
 
امام جمعه زنگی آباد: زندگی شهدا سراسر درس و پند است

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سیفی امام جمعه شهر زنگیآباد ضمن خیر مقدم و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم، گفت: زندگی شهدا سراسر درس و پند است.
 
وی با اشاره به زندگی طلبه شهید علی زنگیآبادی افزود: وی یکی از مردان الهی بود که در وادی دوست قامت رعنای خود را تقدیم نمود با سوار شدن به کشتی نجات، در ساحل شهادت پهلو گرفت.
 
امام جمعه زنگی آباد در ادامه به نکاتی از پیام خون شهدا بالاخص شهید حاج یونس زنگیآبادی اشاره کرد و گفت: به سفارش شهدا باید به حلال و حرام مقید باشیم، به نماز جمعه و جماعت توجه کنیم و در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشیم.
 
وی ادامه داد: اطاعت از ولایت فقیه، خیرخواه بودن، احترام به والدین، پرداخت خمس و زکات، رعایت عفاف و حجاب و در هر شرایطی با خدا همراه بودن از دیگر وصایای شهداست که باید سرلوحه زندگیمان قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسام بافقی
|
-
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0


سلام برای مطلع شدن از پذیرفتن خادمین که ثبت نام کردن باید تاچه موقع صبر کنیم. ممنون میشم


نظر شما
پربیننده ها