استاندار لرستان:

ایجاد فضای امن و بدون ترس برای کودکان وظیفه مسئولان است

سید موسی خادمی گفت: وظیفه ما مسئولان ایجاد فضای امن و بدون ترس در خانه، مدرسه و بیرون برای کودکان است در همین راستا در این مدت برای تقویت استعداد کودکان در استان کارهای خوبی صورت گرفته و بزودی سه مرکز دیگر در این زمینه به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۳۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ - 06October 2018

ایجاد فضای امن و بدون ترس در خانه، مدرسه و بیرون برای کودکان، وظیفه مسئولان استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان امروز (شنبه) در دیدار صمیمی کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان که به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کودک اظهار داشت: تاکنون کارهای خوبی در زمینه بحث کانون پرورش کودکان و نوجوانان در استان لرستان صورت گرفته اما این کافی نیست و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

وی خطاب به کودکان عنوان کرد: حضور شما بوی امید و زندگی می ‌دهد و باید گفت شما آیندگان و آینده سازان کشور ایران اسلامی هستید.

خادمی تصریح کرد: استان لرستان، استانی زیبا در بخش های مختلف است و ما باید از ظرفیت و استعداد های موجود در استان لرستان برای هر چه قشنگ و زیبا تر شدن این استان تلاش کنیم.

استاندار لرستان خطاب به کودکان لرستانی گفت: هم باید به ایران عزیزمان عشق به ورزید و هم به استان، زیرا آینده ایران اسلامی به دست شما ها آباد می شود.

وی با طرح سئوالی از کودکان حاضر در جلسه که اگر شما استاندار لرستان بودید، برای استان و شهر خود چکار می کردید، گفت: به کودکانی که در پاسخ این سئوال بهترین پیشنهاد را ارائه دهند در حد توان آن را اجرایی و جوایزی اهدا خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه همه ما باید به وظیفه خود در مقابل کودکان آگاهی کامل داشته باشیم، اظهار داشت: وظیفه ما مسئولان ایجاد فضای امن و بدون ترس در خانه، مدرسه و بیرون برای کودکان است. در این مدت برای تقویت استعداد کودکان در استان کارهای خوبی صورت گرفته و بزودی سه مرکز دیگر در این زمینه به بهره برداری می رسند.

در این مراسم توسط کودکان لرستانی لوح سپاس و تقدیری به خاطر حمایت های استاندار لرستان طی یکسال گذشته از کودکان این استان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار