در دومین روز از هفته ناجا صورت گرفت؛

نمایش همدلی نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

نیرو‌های مسلح استان قم در دومین روز از هفته نیروی انتظامی توان و همدلی خود برای برقرار نظم و امنیت را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۱۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 06October 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، نیرو‌های مسلح استان قم شامل یگان‌های نمونه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در دومین روز از هفته نیروی انتظامی با اجرای مراسم رژه توان و همدلی خود برای برقرار نظم و امنیت را به نمایش گذاشتند.

آیت الله «سید محمد سعیدی» امام جمعه قم در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت در کشور مرهون همراهی همه دستگاه‌ها و مردم با پلیس است و برای ایجاد آرامش و امنیت در استان ۲۰ دستگاه اجرایی موظف به همکاری با نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه قم با اشاره به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به برکت حضور مقتدرانه پلیس در کشور امروز شاهد حاکم بودن امنیت در شهر‌ها و روستا‌ها و حتی دورترین نقاط کشور هستیم و این حضور مقتدرانه موجب شده است که هنجار شکنان و اخلالگران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی احساس نا امنی بکنند.

سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم از افزایش ۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: در این مدت انهدام باند‌های موادمخدر و برخورد با اراذل و اوباش ۲۳ درصد، افزایش داشته و تعداد نزاع و درگیری در سطح استان ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی ارتقای توان آمادگی عملیاتی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با آسیب‌ها و جرایم اجتماعی، تشدید مبارزه با مواد مخدر و کاهش تصادفات جاده‌ای را از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی استان در سال ۹۷ اعلام کرد.

در پایان این مراسم از ۲۰ نفر از پرسنل نمونه و جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شاهد نیروی انتظامی تجلیل شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار