جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل قوا:

موشک‌باران مواضع داعش تنها قسمت کوچکی از پاسخ ایران بود/ پاسخ اصلی بسیار سنگین است

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به اینکه هدف دشمن از مقابله با ایران نابودی انقلاب است، گفت: موشک‌باران مواضع داعش تنها قسمت کوچکی از پاسخ ایران بود و پاسخ اصلی بسیار سنگین است.
کد خبر: ۳۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 07October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در گفت‌و‌گویی در ارتباط با تحلیل خود از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع پرشور بسیجیان رزمایش محمد رسول‌الله (ص) 2 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه در فرمایشات حکیمانه خود راهکار‌های مقابله با استکبار و توطئه‌های آن‌ها را بیان فرموده‌اند که متأسفانه برخی از این نکات مورد غفلت واقع شده است.

وزیر سابق اطلاعات افزود: از جمله مؤلفه‌هایی که به‌راحتی از کنار آن گذر کرده و می‌کنیم شیوه و سبک زندگی در موقعیت تحریم‌های اقتصادی است چراکه معظم‌له بار‌ها فرمودند: در زندگی ما اسراف و تبذیر وجود دارد بنابراین در حال حاضر که دشمن تحریم‌های اقتصادی را طراحی کرده می‌توان با تغییر سبک زندگی در برابر دشمن مقاومت کرد.

مصلحی دشمن‌شناسی را از دیگر مؤلفه‌های مقابله با دشمن برشمرد و اظهار داشت: باید در شناخت دشمن و شناسایی اقدامات وی در داخل کشور هوشیار بود و روی تحرکات دشمنان حساسیت بالایی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از تروریست‌های حادثه اهواز عنوان کرد: دشمنان ما نظام، انقلاب و سپاه پاسداران را در چهل سال گذشته تجربه کردند و در موقعیت‌های مختلف سیلی‌های سختی خورده‌اند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: در حادثه تروریستی اهواز دشمن با هزینه سنگینی نوچه‌های خود را در منطقه به میدان آورد تا بتواند حرکتی علیه انقلاب شکل دهد و فکر کرد می‌تواند با ترور، مردم را از انقلاب جدا کند، اما باید بداند که ملت ما ترور را تجربه کرده و در این راه 17 هزار شهید تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم خوزستان در تشییع جنازه شهدای اهواز نشان داد که علی‌رغم تلاش‌های دشمن برای جدایی مردم و نظام، این حرکت‌های تروریستی سبب شد تا مردم حضور مؤثرتر و چشمگیرتری داشته باشند و این ملتی که در مسائل اقتصادی با سختی زندگی می‌کنند در زمینهٔ دفاع از انقلاب به‌خوبی وارد میدان شوند.

مصلحی پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌ها را یک پاسخ کوچک دانست و اظهار داشت: دشمن در آینده قطعاً پاسخ‌های سنگین‌تری را دریافت می‌کند.

وی با یادآوری چالش‌های اقتصادی و نوسانات ارزی کشور تصریح کرد: کشور ما کماکان با این چالش‌ها روبه‌رو بوده و این‌ها تمام‌شدنی نیست چرا که دشمن کمر به از بین بردن این انقلاب بسته است، بنابراین تا انقلاب اسلامی هست این چالش‌ها نیز وجود دارد و دشمن می‌خواهد با این چالش‌ها کاری بکند تا مردم دست از انقلاب خود بکشند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار