رئیس اداره اوقاف شهرستان بابلسر خبر داد؛

انجام 2 وقف توسط واقف بابلسری

رئیس اداره اوقاف شهرستان بابلسر گفت: یک باب منزل مسکونی و زمین کشاورزی توسط «عنایت پوربابااحمدی» به نیت ساخت و تعمیرات حسینیه، عزاداری امام حسین (ع) و برنامه‌های قرآنی در بابلسر وقف شد.
کد خبر: ۳۱۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ - 07October 2018
انجام دو وقف توسط واقف بابلسری به نیت امور قرآنی و عزاداری حسینی در بابلسربه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام «مهدی یوسف‌تبار» رئیس اداره اوقاف شهرستان بابلسر اظهار داشت: 2 وقف جدید توسط «عنایت پوربابااحمدی» به نیت ساخت و تعمیرات حسینیه، عزاداری امام حسین (ع) و برنامه های قرآنی در بابلسر وقف شد.
 
یوسف‌تبار افزود: وقف اول یک باب منزل مسکونی به متراژ یه هزار و 150 متر به ارزش حدود 3 میلیارد و 450 میلیون ریال به نیت حسینیه امام حسین (ع) است.
 
رئیس اداره اوقاف شهرستان بابلسر گفت: همچنین این یک قطعه زمین کشاورزی به متراژ 10 هزار متر (یک هکتار) و به ارزش 5 میلیارد ریال با نیت تعمیرات حسینیه، عزاداری امام حسین (ع) و برنامه های قرآنی توسط این واقف خیر اندیش وقف شد.
 
وی با اشاره به سه وقف پدر شهید «علیرضا پورعلی» که در هفته گذشته صورت گرفت، متذکر شد: در مجموع در این هفته پنج وقف توسط 2 واقف در بابلسر به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها