مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله خبرداد؛

اجرای طرح جهاد روشنایی در استان مرکزی

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح جهاد روشنایی با هدف توسعه نیروگاه های تولید برق خانگی به صورت پایلوت کشوری در استان مرکزی اجرا می شود.
کد خبر: ۳۱۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 07October 2018

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی ، مهدی لطیفی با اشاره به چگونگی اجرای این طرح در استان مرکزی اظهار داشت: این طرح با بهره مدی از پنل های خورشیدی در مناطق کم برخوردار استان مرکزی به همت بسیج مهندسین صنعت استان مرکزی اجرایی می شود.

وی افزود: نظر داریم تا پایان سال در قالب این طرح، در شهرستان‌های استان 30 نیروگاه 5 کیلووات ساعت خورشیدی را راه‌اندازی کنیم.

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله تصریح کرد: با استفاده ازا نرژی خورشیدی که یک انرژی تجدیدپذیر است بخشی از انرژی مناطق محروم کشور را تامین خواهیم کرد.

وی با اشاره به موفقیت این طرح گفت: در صورت موفقیت این طرح در سال آینده به عنوان یکی از طرح‌های ابلاغی و اعزامی بسیج مهندسین صنعت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله خاطر نشان کرد: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح از سوی بانک‌های عامل مهر اقتصاد ایران و انصار و همچنین بسیج سازندگی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

وی با اشاره به مباحث فنی پنل های خورشیدی گفت: بسیج مهندسین صنعت در اجرای این طرح تنها کار شناسایی ونیازسنجی و معرفی افرادی که برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند را برعهده دارد و همچنین مباحث فنی این پنل‌های خورشیدی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها