سردار شکارچی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

قدرت موشکی یکی از مولفه‌های توان بازدارندگی ایران/ هر کشوری که بخواهد امنیت ملی‌ ما را خدشه‌دار کند سیلی می‌خورد

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه قدرت موشکی یکی از مولفه‌های توان بازدارندگی ایران است، گفت: هر کشور یا گروهی که بخواهد امنیت ملی ما را خدشه‌دار کند، سیلی خواهد خورد.
کد خبر: ۳۱۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 08October 2018

هر کشوری که بخواهد امنیت ملی مان را خدشه دار کند سیلی خواهد خورد/ قدرت موشکی یکی از مولفه های توان بازدارندگی استسردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص حمله اخیر موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در سوریه اظهار داشت: این حمله در واقع پاسخ به حمله کور تروریستی در اهواز بود که منجر به شهادت تنی چند از هموطنانمان شده بود.

وی با بیان اینکه امنیت ملی ما خط قرمز ما است و در قبال آن هیچ‌گاه در برابر هیچ قدرتی کوتاه نخواهیم آمد، افزود: پاسخ موشکی سپاه پاسداران بیانگر این است که اگر کشوری یا گروهی بخواهد این امنیت را از بین ببرد یا خدشه‌ای به آن وارد کند، قطعا سیلی خواهد خورد.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه هر کسی بخواهد نیت تعرض به ایران اسلامی را در ذهن خود بپروراند، ابتدا باید خود را برای خوردن سیلی آماده کند، افزود: ملت ایران این قدرت را دارد که در هر نقطه، مکان و زمان قدرت و توان خود را پیاده کند و حملات موشکی اخیر نیز بیانگر همین موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه با کشورها سر جنگ و ستیز ندارد، خاطرنشان کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی یکی از مولفه‌های بازدارندگی این کشور محسوب می‌شود و از طرفی هشدار به تمامی دشمنانمان است و آنان به خوبی می‌دانند که این توانمندی یک شعار نیست و عین حقیقت است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها همواره گزینه‌های روی میز را مطرح می کنند تا خلاء خود را با شعار و جنگ روانی پر کنند؛ اما جمهوری اسلامی در حوزه عمل خود را نشان می‌دهد و پاسخ خدشه وارد کنندگان به امنیت ملی را با قاطعیت می‌دهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار