فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید را در راه امنیت کشور تقدیم کرده است

سردار «مجید شجاع» گفت: نیروی انتظامی در کشور بیش از ۱۳ هزار شهید و در استان خراسان جنوبی ۱۵۸ شهید گلگون کفن را در راه امنیت تقدیم کرده است.
کد خبر: ۳۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ - 08October 2018

فوری/برای خدمت در جمهوری اسلامی ایران برخود می بالیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «مجید شجاع» فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: از این‌که در رأس نیرو‌های مسلح و به تبع در نیروی انتظامی، ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قرار گرفته است، خداوند را شاکریم.

وی افزود: برخودمان می‌بالیم که به عنوان سرباز ولایت در مملکت امام زمان (عج) و در جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت به بهترین مخلوق خدا در روی زمین هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: خداوند را شاکریم در تأمین امنیت که مهم‌ترین و بهترین موهبت الهی است نقش اساسی در داخل کشور داریم که در همین زمینه رهبری می‌فرمایند «در امینت داخلی ستون اصلی‌اش نیروی انتظامی است».

شجاع یادآور شد: رهبر انقلاب از ابتدای سال که فرماندهان نیروی انتظامی به خدمت‌شان رسیده‌اند از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایتمندی داشته‌اند.

وی در پایان با بیان این‌که نیروی انتظامی در کشور بیش از ۱۳ هزار شهید و در استان ۱۵۸ شهید گلگون کفن را در راه امنیت تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: سربازان ولایت علی‌رغم همه کاستی‌ها و کمبود‌ها و سختی‌هایی که در اجرای وظایف دارند، صبورانه به خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند و به این امر افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها