رییس سازمان بسیج عشایری خبر داد

برگزاری همایش بین المللی عشایر اعراب و عراق و عشایر ایران در خوزستان

رییس سازمان بسیج عشایری از برگزاری همایش بین المللی عشایر عرب و عراق با عشایر ایران در خوزستان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 18October 2014

برگزاری همایش بین المللی عشایر اعراب و عراق و عشایر ایران در خوزستان

به گزارش خبر نگار اجتماعی " دفاع پرس "، سرهنگ آزوغ  رییس سازمان بسیج عشایری از برگزاری این همایش بین المللی مهم در شرایط خاص منطقه در راستای وحدت هر چه بیشتر اقوام ایرانی و اقوام عرب خبر داد.

وی در ادامه، اهداف این همایش را وحدت، برقراری روابط دوستانه و صمیمانه بین عشایر دو کشور، انتقال تجربیات ارزشمند عشایر بسیجی در زمینه مسائل اقتصادی، امنیتی و مسائل مورد علاقه دو طرف بیان کرد.

آزوغ مهمانان این مراسم را سران عشایر اعراب، سران طوایف عراق و عشایر ایران عنوان نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصمیم دستگاه قضایی عربستان در صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر از علمای برجسته شیعی و منتقد رژیم آل سعود را به شدت محکوم کرد.

آزوغ ادامه داد: تاثیر کلمات و قدرت نفوذ این روحانی بسیار زیاد بود./ نباید فراموش کنیم که قدرت کلمات در مقابله با حاکمیت آل سعود بسیار قدرتمند تر از سلاح است.

وی در پایان با اشاره به ساکت نماندن مردم منطقه نسبت به این بی عدالتی آشکار در آل سعود تصریح کرد: اینجانب  به نمایندگی از خیل عظیم عشایر بسیجی و با غیرت و اقوام ایرانی صدور این حکم را محکوم کرده و مطمئن هستم این گونه رفتارها جز تضعیف هر چه بیشتر موقعیت  منحوس  آلسعود در منطقه و میان مردم عربستان نتیجهای در بر نخواهد داشت و مردم عربستان با این گونه احکام دست از مبارزه خود بر نمیدارند و رژیم آل سعود تاوان جنایتهای خود را یکجا  را میدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار