ارتش یمن 3 فروند هواپیمای جاسوسی سعودی‌ها را سرنگون کرد

نیرو‌های مقاومت یمن طی یک عملیات بی‌سابقه کنترل تعدادی از روستا‌های جنوب عربستان را به دست گرفته و سه هواپیمایی جاسوسی این کشور را ساقط کردند.
کد خبر: ۳۱۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ - 09October 2018

عملیات بی سابقه یمنی‌هادر جنوب عربستان/ ساقط کردن ۳ هواپیمای جاسوسیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور موفق شدند طی یک عملیات منحصر به فرد کنترل تعدادی از روستا‌ها و مواضع عربستان را در منطقه جیزان واقع در جنوب این کشور به دست بگیرند.

در این بیانیه آمده است: پیروزی بزرگ نیرو‌های یمنی در جنوب عربستان و به دست گرفتن کنترل چند روستا و برج‌های مراقبت در جیزان نتیجه یک عملیات نظامی گسترده بود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نیرو‌های یمنی موفق شدند کنترل برج‌های‌ «ام‌بی‌سی» و الرقعه و روستای قنبوره و القیمه واقع در خاک عربستان را به دست گرفته و تعدادی از تجهیزات نظامی نظامیان سعودی را منهدم کنند.

نیرو‌های یمنی همچنین موفق شدند کنترل روستا‌های الضبیره و العمدان را به دست گرفته و در ادامه عملیات خود سه فروند هواپیمای جاسوسی عربستان را در جیزان ساقط کنند.

این عملیات بی‌سابقه و گسترده همزمان با سالگرد جنایت حمله ائتلاف متجاوز سعودی به یک سالن بزرگ در یمن و کشته شدن صد‌ها یمنی صورت گرفت.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار