با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در قم گردهم آمدند

‎رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پژوهشگاه امام صادق(ع) گردهم آمدند.
کد خبر: ۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ - 18October 2014

رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در قم گردهم آمدند

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در نشست روسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در قم که حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در آن حضور داشت، دکتر میرمحمدی رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع) گزارشی از فعالیتهای گذشته و حال این پژوهشگاه ارائه کرد.

وی با اشاره به ابلاغ جدید فرماندهی معظم کل قوا نسبت به تأمین نیازهای پژوهشی نیروهای مسلح در پژوهشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: جای بسی افتخار است که ما می توانیم خدمات پژوهشی خود را به سایرنیروها مسلح ارائه دهیم و امید است بتوانیم رضایت مقام معظم رهبری و همکاران خود در سایر نیروهای مسلح را جلب نماییم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با استقبال از تحول جدید صورت گرفته در پژوهشگاه امام صادق(ع) اظهار کرد: امیدواریم این پژوهشگاه بتواند در دوره جدید منشاء خدمات ارزندهای به نیروهای مسلح باشد.

در پایان این جلسه روسای عقیدتی سیاسی ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و همچنین حجج اسلام والمسلمین سعیدی و صفایی دیدگاهها و نظرات خود را بیان کرده و از قسمت های مختلف پژوهشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها