امیر بنی‌طرفی:

امیدواریم راهبردهای کلان تقویت و توسعه اقتدار هوایی تبیین شود

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع اظهار امیدواری کرد که راهبرد‌های کلان تقویت و توسعه اقتدار هوایی در بخش‌های نظامی و تجاری طراحی و تبیین شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 09October 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «عبدالکریم بنی‌طرفی» مدیر عامل سازمان صنایع هوایی طی سخنانی در همایش نقش قدرت هوایی در اقتدار ملی با اشاره به اهداف اصلی و فرعی برگزاری نخستین «همایش نقش قدرت هوایی و اقتدار ملی» اظهار داشت: تبیین و بازآفرینی جایگاه قدرت هوایی در اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مدیریت دانش، تبیین راهبردهای تولید و توسعه اعمال قدرت هوایی، تعامل و ارتقا هم‌افزایی کنشگران مختلف در چرخه خلق و تولید قدرت هوایی از مولفه‌های اساسی، اصلی و فرعی این همایش است.

وی درخصوص محورهای همایش و تعداد مقالات تولیدی ارائه شده توسط نیروهای مسلح گفت: تعداد 80 مقاله با محورهای تولید قدرت ملی، نقش صنعت هوایی و عملیات در قدرت هوایی واصل و از این تعداد 64 مقاله وارد مرحله داوری شده است.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع اظهار امیدواری کرد: با برپایی این همایش راهبردی که با حضور جمع کثیری از متخصصین و صاحب نظران حوزه هوایی نیروهای مسلح برگزار می‌شود بتوان راهبردهای کلان تقویت و توسعه اقتدار هوایی در بخش های نظامی و تجاری را طراحی و تبیین کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها