سردار فتحی‌زاده در جمع خبرنگاران:

تقدیم پنج هزار شهید ناجا برای برقراری امنیت در کشور/ هنرمندان می‌توانند کمک‌یار پلیس در ایجاد حس امنیت باشند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی پس از دفاع مقدس برای برقراری نظم و امنیت در مرز‌ها و شهر‌ها پنج هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
کد خبر: ۳۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 10October 2018

تقدیم پنج هزار شهید برای برقراری امنیت در مرز‌ها و داخل کشور/ هنرمندان می‌توانند کمک‌یار پلیس در ایجاد حس امنیت باشندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» عصر امروز در حاشیه رونمایی از کتاب ناجیانمان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی شد برای قدردانی و بزرگداشت تلاش‌های فرزندان این ملت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که باید همواره به آن پرداخت، موضوع امنیت است.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه ناجیانمان گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان سراسر کشور با موضوع امنیت به نمایش گذاشته شده است.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه در طول ۴۰ سال عمر انقلاب، برقراری امنیت در داخل کشور بر دوش ناجا بوده است، افزود: هنرمندان کشور با خلق این آثار گوشه‌هایی از زحمات کارکنان و شهدای نیروی انتظامی را به تصویر کشیده‌اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا یادآور شد: کارکنان نیروی انتظامی قبل از انقلاب در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته‌های انقلاب اسلامی امنیت را در شهر‌ها برقرار کردند و پس از آن با شروع جنگ به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی و ادغام ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در قالب «نیروی انتظامی» با هم، موضوع امنیت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ناجا شد، گفت: نیروی انتظامی اولین یگانی بود که در زمان جنگ با دشمن مواجه شد و گزارش‌های ارسالی از پاسگاه‌های مرزی، به عنوان اسنادی معتبر برای متجاوز نشان دادن صدام شد.

سردار فتحی زاده عنوان کرد: تقدیم هشت هزار شهید در دفاع مقدس شاهد از خودگذشتگی و جانفشانی نیرو‌های ناجا است و پس از جنگ هم نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در مرز‌ها و شهر‌ها پنج هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امنیت یک رکن اساسی در جامعه است، گفت: برای برقرای امنیت باید خون داد تا نهال انقلاب پایدار بماند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه کشور ما منت بزرگی بر جامعه جهانی دارد، گفت: اگر کشور‌های اروپایی امروز در حوزه مبارزه با مواد مخدر از آرامش برخوردارند، مدیون ایران هستند؛ چرا که ما با ایستادگی در برابر قاچاقچیان مواد مخدر از ترانزیت آن به کشور‌های اروپایی جلوگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه استفاده از هنر چقدر می‌تواند در انتقال حس امنیت در جامعه مفید باشد، گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید همواره بر روی آن کار شود، ایجاد حس امنیت در جامعه است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با خلق آثار خود، نیروی انتظامی را در ایجاد حس امنیت در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار