سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی:

پشتيبانی اصناف از امنيت اقتصادی، محور اقتدار كشور است

سرپرست فرماندهی انتظامي استان خراسان رضوی گفت: تيزبينی، هوشياری و تدبير اصناف در پشتيبانی از امنيت اقتصادی، محور اقتدار كشور است.
کد خبر: ۳۱۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 10October 2018

پشتيبانی اصناف از امنيت اقتصادی، محور اقتدار كشور استبه گزارش دفاع پرس از مشهد، سرهنگ «ابراهيم قربانزاده » در همايش «پليس، امنيت، اصناف» كه امروز (چهارشنبه) همزمان با ششمين روز از هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در سالن اجتماعات مجموعه پرديسان مشهد برگزار شد با تبريك هفته ناجا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا از ظرفيت­‌های بي بديل سرمايه­‌های اجتماعی پليس براي پیشبرد مأموريت­‌های مقدس و عالي اين نيروی خدمتگزار كه همان توسعه نظم و امنيت عمومی و پاسداري از ارزش­‌هاي اسلامی و انقلابی است به بهترين شكل ممكن استفاده ببريم.

سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: يكی از سرمايه­‌های اجتماعی پليس كه نقش زير ساختی در پشتيبانی و تحرك بخشی به فرآيند توليد و برقراری نظم و امنيت عمومی دارد اصناف و بازراريان معتقد، متعهد و ولايی و انقلابي كشور عزيزمان و به خصوص استان خراسان رضوی هستند.

سرهنگ قربان زاده گفت: نقش زيرساختی در پشتيبانی از فرآيند امنيت در فراز و نشيب­‌های انقلاب اسلامی به وضوح مشاهده می‌شود و پس از پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس و همچنين تهديدشناسي در جريان­‌های فتنه جويانه و پس از آن جنگ اقتصادی تحميلی به نظام اسلامی و كشورمان نمود عينی مي­‌يابد.

وی اظهار داشت: دشمنان در هجمه­‌های خود عليه نظام اسلامي­مان در قالب جنگ اقتصادی و سخت­گيری بر معيشت مردم می‌خواستند نارضايتی‌هايی به وجود بياورند كه پس از آن به احساس ناامنی و جريان سازی‌های بعدی بپردازند. اما تيزبينی، هوشياری و تدبير اصناف در كنار تمهيدات ويژه پليسی سبب شد در اين مرحله از نقشه­‌های دشمنانه خود با شكست مفتضحانه‌­ای روبرو شوند و بدانند اين ملت و مردم سلحشور ذره‌­ای از اعتقادات و باورهای اسلامی و انقلابی خود دست نمي­‌كشند و در سنگر دفاع از حرمت ولايت و امنيت تاپای جان ايستاده‌­اند و مقاومت مي­‌كنند.

سرهنگ قربانزاده در بخش ديگری از سخنان خود به فرازهايی از توصيه‌­های مولای متقيان حضرت علی (ع) به مالك اشتر اشاره كرد و گفت: در اين توصيه­‌های مدبرانه، حضرت علی (ع) دولت را موظف به حمايت از بخش خصوصی، بازاريان و صنعتگران مي­‌كنند و اين راهبردی است برای ما تا هم وظيفه و تكليف خود را در برابر شما عزيزان بشناسيم و هم جايگاه و نقش حساس و تعيين كننده‌­تان در تأمين و برقراری و پايداري نظم و امنيت را قدر بنهيم.

در ابتدای اين همايش، «محمود بنانژاد» رئيس اتاق اصناف خراسان رضوی در سخنانی با اشاره به نقش حساس و حياتی اصناف در مقابله با جنگ تحميلی اقتصادی در كشور عزيزمان گفت: دشمنان به دنبال نفوذ و خلل در بحث امنيت اقتصادي بودند كه اصناف در همراهی و همگامی با نيروي انتظامی و مردم انقلابی و هميشه در صحنه، اين توطئه را نقش برآب ساختند.

در اين مراسم همچنين «راضیه عليرضایی» مدير كل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و سرهنگ «ايرج شريفی» سرپرست پليس امنيت عمومی این استان گزارشي از وضعيت موجود و اقدامات انجام شده در زمينه ارتقاء سطح تعامل هوشمندانه پليس و اصناف ارائه كردند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار