مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان خبر داد؛

فراگیری درس «آشنایی با دفاع مقدس» توسط ۲ هزار دانشجوی سمنانی در ترم گذشته

«محمد حسن سلامی» گفت: در ترم گذشته بیش از ۲ هزار دانشجو در ۴۹ واحد آموزشی با ۳۰ استاد، درس «آشنایی با دفاع مقدس» را در مراکز آموزشی و دانشگاهی این استان گذرانده‌اند.
کد خبر: ۳۱۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 11October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست هم‌اندیشی علمی تخصصی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان، اظهار داشت: تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از اهمیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد دانشجویان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: در ترم گذشته بیش از ۲ هزار دانشجو در ۴۹ واحد آموزشی با ۳۰ استاد، درس «آشنایی با دفاع مقدس» را در مراکز آموزشی و دانشگاهی این استان گذرانده‌اند و ما امیدواریم تا با هماهنگی بیشتر دانشگاه‌ها و مسئولین در مراکز آموزشی نسبت به ارائه این درس و دستاورد‌های آن نقش سازند‌ه‌ای ایفا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» باید تلاش کنند تا ضمن ایجاد فضای صمیمی در کلاس و ارتباط مؤثر با دانشجویان، پاسخگوی سئوالات و شبهات ذهن دانشجویان باشند تا آن‌ها را در مقابل جنگ نرم دشمنان ورزیده کنند.

سلامی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران است که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی دیگری هم داشته است که باید حفظ شوند تا به نسل‌های آینده هم برسند و برگزاری یک جلسه از کلاس‌های درس «آشنایی با دفاع مقدس» در مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان، می‌تواند در درک مفهوم دفاع مقدس کمک کند و انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس بر جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند بسیار تاثیرگذار است.

برگزاری نشست تخصصی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سمنان

برگزاری نشست تخصصی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سمنان

برگزاری نشست تخصصی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها