مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

سبزپوشان نیروی انتظامی، پاسداران و حافظان امنیت کشور هستند

سردار «اکبر نجاتی» گفت: امنیت امروز، نتیجه ایثار‌ها و مجاهدت­‌های مردم حماسه­‌ساز ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که سبزپوشان ناجا در مرز‌ها و شهر‌های مختلف کشور، پاسداران و حافظان این امنیت هستند.
کد خبر: ۳۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 11October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، امروز (پنج‌شنبه) مصادف با هفتمین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور در جمع شرکت‌کنندگان در اردوی فرهنگی رزمی «فصل پایداری» که در ستاد فرماندهی یگان ویژه استان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ناجا، اظهار داشت: بر اساس روایات اسلامی، سلامتی و امنیت ۲ نعمتی هستند که قدر آن‌ها ناشناخته است و انسان زمانی به ارزش این ۲ پی می­‌برد که این نعمت‌ها از او گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به بازخوانی وقایع دفاع مقدس پرداخت و افزود: صدام در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ به نیابت از استکبار جهانی تهاجم گسترده­‌ای را علیه ایران اسلامی آغاز کرد و مردم کشورمان برای دفع تجاوز دشمن هشت سال پایمردی و استقامت کردند و از جای جای این سرزمین برای بیرون راندن ارتش بعث عراق از جنوب و غرب کشور عازم مناطق عملیاتی شدند و در جنگی نابرابر، درس عبرتی به دشمنان اسلام و انقلاب دادند که تا قرن‌­ها آن را فراموش نخواهند کرد.

سردار نجاتی خاطرنشان کرد: امنیت امروز، نتیجه ایثار‌ها و مجاهدت­‌های مردم حماسه­‌ساز در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که سبزپوشان ناجا در مرز‌ها و شهر‌های مختلف کشورمان پاسداران و حافظان این امنیت هستند.

سبزپوشان نیروی انتظامی، پاسداران و حافظان امنیت کشور هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت کشور، تأکید کرد: نیرو‌های مسلح مانند دژ مستحکمی هستند که از مردم این سرزمین دفاع می‌­کنند و بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اسلامی، خداوند جوانان برومندی که صف به صف برای حفظ دین خدا در مقابل دشمنان می‌­ایستند را دوست دارد.

این مسئول تصریح کرد: امروز در گوشه گوشه مرز‌های کشورمان و در داخل شهرهای‌مان عده‌­ای هستند که با گذشتن از تعلقات دنیایی سعی در برقراری امنیت در این کشور دارند، آن‌ها با برقراری امنیت به دنبال آن هستند تا شما جوانان و آینده‌سازان این مملکت، با آسودگی خاطر و با ادامه تحصیل، به مدارج عالی علمی دست پیدا کنید و آن‌چه حقیقت یک شیعه راستین است را به منصحه ظهور برسانید.

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان کشورمان باهوش­‌ترین انسان­‌های این کره خاکی هستند و سنگر­های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح می­‌کنند تا به قله تعالی برسند.

سبزپوشان نیروی انتظامی، پاسداران و حافظان امنیت کشور هستند

خاطرنشان می‌شود، اردوی فرهنگی رزمی «فصل پایداری» اقتدار یگان ویژه خراسان رضوی، همزمان با هفته نیروی انتظامی از ۱۴ تا ۲۳ مهرماه توسط فرهنگسرای پایداری و با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و فرماندهی یگان ویژه خراسان رضوی ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر مشهد در ستاد یگان ویژه استان برگزار شده است.

در این اردوی یک روزه فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی و راویان دفع مقدس با حضور در جمع دانش‌آموزان، در سخنانی ضمن بررسی ابعاد مختلف امنیت، ایستادگی مردم کشورمان در طول سال­‌های دفاع مقدس را به امنیت امروز کشور پیودند می‌­زنند.

همچنین دانش آموزان از نزدیک با توانمندی‌های نیرو‌های یگان ویژه آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها