فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

شهید همدانی هرگز در دشمن‌شناسی دچار تردید و اشتباه نشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید همدانی در طول ۴۰ سال مجاهدت، هرگز در دشمن‌شناسی دچار تردید و اشتباه نشد، گفت: شهید همدانی به درستی مسیر را تشخیص داد و شهدای مدافع حرم نیز قدم جای پای او گذاشتند و به رسالت او عمل کردند.
کد خبر: ۳۱۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ - 11October 2018

شهید همدانی هرگز در دشمن‌شناسی دچار تردید و اشتباه نشدبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار مظاهر مجیدی شامگاه پنجشنبه در سومین مراسم سالگرد شهادت سردار حسین همدانی و شهدای مدافع حرم همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید همدانی و قدردانی از حضور سردار قالیباف اظهار داشت:  اینجا شهر شهید همدانی، شهر علم و ادب و بزرگانی است  که اگر نفس قدسی آنها نبود معلوم نبود ما به چه راهی می‌رفتیم.

وی با بیان اینکه اینجا شهر علمای بزرگی چون شهید مدنی، شهید حیدری و دیگر بزرگان است، افزود: هدایت‌های این بزرگان امتی را شهید پرور و ولایتمدار تربیت کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه اگر امروز  برای پاسداشت شهدای مدافع حرم جمع شده‌ایم به برکت تربیت‌هایی است که از ابتدای انقلاب در محضر این عزیزان دریافت کردیم گفت: امسال جای خالی شهید همدانی را در مراسم عزاداری ماه محرم حس می‎کنیم.

وی با بیان اینکه ماه محرم گذشت  و ما همچون گذشته منتظر حضور شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در حسینیه سپاه و هیئت رزمندگان ثارالله(ع) بودیم، عنوان کرد: هرکجا را که نگاه می‌کنیم یاد و اثری از شهدای دفاع مقدس را می‌بینیم.

مجیدی با تشریح ویژگی‌های شهید همدانی ابراز کرد: از جمله ویژگی‌های شهید همدانی مردمی بودن و دشمن شناسی وی بود موضوعی که هیچگاه در آن دچار خللی نشد.

وی اظهار داشت: وقتی سیر زندگی شهید همدانی را بررسی می‌کنیم از زمان مبارزه با طاغوت تا گروه‌هایی که نمی‌خواستند نظام اسلامی شکل بگیرد، حضور در دفاع مقدس، جبهه اقتصادی، حضور پررنگ در خاموش کردن فتنه 88 و حضور در جبهه مقاومت که توانست نقش بزرگی را ایفا کند، این ویژگی مهم قابل رویت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان  با اشاره به حضور سردار همدانی در عملیات بیت المقدس و حضور در سوریه برای دفاع از حرم عمه سادات (ع) گفت: اگر امروز شهید همدانی در بین ما بود در مسیری قرار می‌گرفت که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل باید تا 25 سال آینده نابود شود.

وی  با اعلام اینکه شاید امروز حلقه مفقوده ما دشمن شناسی باشد ابراز کرد: باید بتوانیم دشمن را شناخته و برای مقابله با او دچار تردید نشویم و یا در دوراهی قرار نگیریم آن هم زمانی که با وجود مقام معظم رهبری مسیر ما بیش از هر روز دیگری روشن‌تر است.

مجیدی با تاکید براینکه در طول 40 سال گذشته شهید همدانی در دشمن شناسی دچار تردید نشد، تصریح کرد: شهید همدانی به درستی مسیر را تشخیص داد و شهدای مدافع حرم نیز قدم جای پای او گذاشتند و به رسالت او عمل کردند.

 نتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها