مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

یادواره شهید مدافع حرم «محمدهادی ذوالفقاری» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» گفت: یادواره شهید «محمدهادی ذوالفقاری» شهید طلبه مدافع حرم ۲۲ مهرماه در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 13October 2018

برگزاری یادواره شهید طلبه مدافع حرم در یاسوجحجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، از برگزاری یادواره شهید «محمدهادی ذوالفقاری» شهید طلبه مدافع حرم در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این یادواره روز یک‌شنبه ۲۲ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه «علی ابن موسی‌الرضا (ع)» برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه علمیه علی ابن موسی‌الرضا (ع) یاسوج با هدف معرفی الگوی مناسب و حقیقی در بین طلاب جوان برگزار خواهد شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش روحانیون پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و گواه این مدعا، خِیل شهدای آنان است که در مقایسه با دیگر اقشار، بیشترین تعداد را دارد.

جهانبخشی عنوان کرد: این قشر در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم ۳۳ شهید روحانی توانستند به بهترین نحو نقش روحانیت را در حفظ کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار