پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه؛

دعوت از مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله «اشرفی اصفهانی»

آیت الله «مصطفی علما » و «هوشنگ بازوند» روز یکشنبه به مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در پیامی مشترک از مردم برای حضور در مراسم سالگرد شهادت اشرفی اصفهانی این یار امام (ره) دعوت کردند.
کد خبر: ۳۱۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 14October 2018

دعوت از مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله «اشرفی اصفهانی»به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما » و «هوشنگ بازوند» روز یکشنبه به مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در پیامی مشترک از مردم برای حضور در مراسم سالگرد شهادت اشرفی اصفهانی این یار امام (ره) دعوت کردند.

در این پیام آمده است: بی‌تردید حضرت آیت‌الله اشرفی اصفهانی یار دیرین حضرت امام راحل (ره) و چهارمین شهید محراب از درخشانترین چهره های سال های مبارزه و دفاع مقدس ملت بزرگ ایران در مقابل ایادی استکبار جهانی بود و دامنه این تأثیرگذاری به اندازه ای بود که دشمنان زبون و قسم خورده این آب و‌ خاک، وجود آن پیر فرزانه را خاری در چشم خود می‌دانستند.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: به همین خاطر دست پلید عدوان نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستین پلید گروهک نفاق و فتنه بیرون آمد و به شنیع ترین و سبعانه ترین شکل ممکن آن وجود نورانی و پربرکت را قربانی نفرت و کینه توزی خود از ملت بزرگ ایران نمودند.

این پیام می افزاید: از عموم مردم شریف و اقشار قدرشناس استان کرمانشاه که خاطرات حضور نورانی آن پیر فرزانه را در قامت نماینده حضرت امام و امام جمعه کرمانشاه در خاطر خود به یادگار دارند دعوت می شود که امسال و در آستانه سالگرد شهادت آن شهید والامقام در مراسم یادبود وی که به شرح زمان و مکان ذیل برگزار می گردد حضور به هم رسانند و ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و‌ خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»، دلبستگی عمیق خویش به ولایت فقیه را در معرض ارائه و قضاوت قرار دهند.

مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله «اشرفی اصفهانی» روز دوشنبه ۲۳ مهر۹۷ ساعت ۹صبح در دانشکده علوم قرآنی واقع در بلوار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار