رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

خط مقدم جنگ به بیخ گوش اسرائیل رسیده است/ «داعش» را ایجاد کردند که صدامی دیگر باشد

سردار سرتیپ «بهرام نوروزی» با اشاره به این‌که خط مقدم شما از «سرپل ذهاب» در دوران دفاع مقدس به «یمن» و بیخ گوش اسرائیل رسیده است، گفت: اسرائیل شب‌ها خواب ندارد و سران آن حتی یک شب سر راحت روی زمین نمی‌گذارند.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 16October 2018

خط مقدم جنگ به بیخ گوش اسرائیل رسیده است/ داعش صدامی دیگر بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار سرتیپ «بهرام نوروزی» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، امروز (سه‌شنبه) در اجلاسیه شهدای نیرو‌های مسلح که در راستای کنگره ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ما درس بزرگی آموخت که قدر خودمان را بدانیم و زیر منت دشمنان نرویم.

وی افزود: پیام همه عزیزانی که برای این جلسه وقت گذاشتید این است که بگویید ما هرگز شهدا را تنها نمی‌گذاریم و اگر ما هستیم به لطف وجود شهداست.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآور شد: امام جمعه شهید کرمانشاه آیت‌الله «اشرفی اصفهانی» چهارمین امام جمعه شهیدی است که چند روز قبل از شهادتش گفت «خدایا ما را از این شهدای انقلاب قرار بده منتها شهیدی که صفر تا صد شهادتش برای تو باشد».

وی با بیان این‌که آیت‌الله «اشرفی اصفهانی» با ۸۰ سال سن در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل لباس نظامی می‌پوشید و حضور پیدا می‌کرد، بیان داشت: ما قبل از پیروزی انقلاب برای تنظیم اعلامیه و راهپیمایی علیه رژیم منحوس پهلوی، نزد این شهید می‌رفتیم و از او راهنمایی می‌خواستیم.

سردار نوروزی با اشاره به این‌که شهید آیت‌الله «اشرفی اصفهانی» زندگی بسیار ساده و مملو از ایمان و اعتقاد و روحیه بخشیدن داشت، اضافه کرد: منافقین فهمیدند این جبهه‌ها به وسیله امام جمعه‌ها پر می‌شود و گفتند باید این امام جمعه‌ها را ازمیان برداریم و ایشان را که در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کرد تحمل نکردند.

وی درخصوص نحوه شهادت این شهید والامقام بیان داشت: وقتی آیت‌الله «اشرفی اصفهانی» در ماه مبارک رمضان وارد نماز جمعه کرمانشاه شد، یکی از منافقین با در آغوش کشیدن ایشان بمبی را که با خود همراه داشت را منفجر کرد و ایشان را به شهادت رساند.

وی تصریح کرد: قطعه‌ای از بدن ایشان در «کرمانشاه» دفن است و مابقی را در «تخته فولاد اصفهان» دفن کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به این‌که جنایت منافقین در غرب و شرق کشور وجود داشت و آن‌ها افراد زیادی را شهید کردند، گفت: همین منافقین در استان خراسان وقتی دیدند یکی از اثرگذارترین افراد «هاشمی‌نژاد» است، توطئه‌ای برای از میان برداشتنش ایجاد کردند.

سردار نوروزی با اشاره به این‌که پیوند «بنی‌صدر» با منافقین به‌گونه‌ای شد که او مجبور به فرار از ایران با روسری شد، تصریح کرد: منافقین ۱۷ هزار نفر را در این کشور شهید کردند، اما بعد‌ها یکی پس از دیگری به واسطه مجاهدت‌های فرزندان شما دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که در ابتدای انقلاب ضمن مقابله با حملات «صدام» باید با منافقین هم مبارزه می‌کردیم، گفت: شما هم در شرق کشور باید مبارزه می‌کردید، چون آن زمان «افغانستان» در دست افراد دیگری بود.

دفاع مقدس، مبارزه با گروهک‌های تروریستی را نیز شامل می‌شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: وقتی می‌گوییم هشت سال دفاع مقدس، یعنی دفاع علیه تجاوزات دشمن در داخل و در مرز کشور که مبارزه با گروهک‌های تروریستی را نیز شامل می‌شد.

سردار نوروزی بیان داشت: در آن زمان ۲۳ بمب از خانه‌های تیمی در «سنندج» به دست آمد و حتی به صندوق رأی‌گیری هم رحم نمی‌کردند و یکی از بمب‌ها را پای صندوق رای‌گیری گذاشته بودند.

خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است

وی با بیان این‌که نسل جوان این چیز‌ها را نمی‌دانند و فکر می‌کنند انقلاب در یک شب به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: این‌که می‌گوییم «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» به‌خاطر همین خون‌هایی است که پای انقلاب ریخته شده و انقلاب را بیمه کرده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: رهبری می‌فرمایند آمادگی خود را همیشه و هر لحظه حفظ کنید، اما آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، آن‌ها می‌دانند جمهوری اسلامی چیست؛ چراکه سی و چند سال است که با ما جنگیده‌اند.

سردار نوروزی تاکید کرد: دفاع مقدس شما با تمام دنیا بود و پیروزی شما نیز بر تمام دنیا است، منتها باید گام به گام جلو بروید، آن‌ها «داعش» را ایجاد کردند که صدامی دیگر باشد، اما شما این داعش را هم شکست دادید.

خط مقدم جنگ به بیخ گوش اسرائیل رسیده است

وی با اشاره به این‌که خط مقدم شما از «سرپل ذهاب» در دوران دفاع مقدس به «یمن» و بیخ گوش اسرائیل رسیده است، گفت: اسرائیل شب‌ها خواب ندارد و سران آن حتی یک شب سر راحت روی زمین نمی‌گذارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص پیشرفت تکاملی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان، بیان داشت: در پیاده‌روی اربعین چند سال پیش، روی عمود‌ها تصاویر مختلفی بود تا این‌که سال به سال تصاویر شهدا را جایگزین کردند و سال گذشته ستونی بدون تصویر شهدا نبود.

سردار نوروزی اضافه کرد: شما پوزه دشمن را با همه امکاناتش در هوا، دریا، خشکی، سوریه و عراق به خاک مالیدید و دشمن چنان ضعیف شده که راه فرار را نمی‌داند.

وی با اشاره به حدیثی از رسول خدا، گفت: ایشان می‌فرماید «برای شهید نزد خداوند هفت انعام است که اولین آن این است که با ریخته شدن خون شهید، وی مورد مغفرت قرار می‌گیرد و همه گناهانش بخشیده می‌شود».

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: قبل از اینک‌ه فرد شهید شود خداوند بشارت بهشت را به او می‌دهد، عذاب قبر از شهید برداشته می‌شود، در روز قیامت همه اضطراب دارند و شهید در آرامش است و اضطراب ندارد، بر سر شهید تاجی از عزت و افتخار و تکریم نهاده می‌شود که مثل و نمونه ندارد و در نهایت شهید می‌تواند ۷۰ نفر از بستگانش را شفاعت کند.

نوروزی با تاکید بر این‌که اجر شهید بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: قدر این انقلاب و رهبری و همه نیرو‌های مسلح را بدانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار