برگزاری شب شعر عاشورایی در دانشگاه شهید چمران اهواز

دانشجویان علاقه‌مند به شعر عاشورا در نشستی با حضور شاعران سرشناس کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز گردهم آمدند تا آثار و سروده هایشان را قرائت کنند.
کد خبر: ۳۱۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 16October 2018

برگزاری شب شعر عاشورایی در دانشگاه شهید چمران اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «ستاره عرفانی راد» مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه شب شعر عاشورایی اهواز اظهار داشت: جوانان و دانشجویان فرهیخته و شاعر خوزستانی، شیفته فرهنگ عاشورا و ماحصل آن دفاع مقدس هستند و آثار فاخری را نیز در این زمینه ها سروده اند که در محافل مختلف نیز آنان را عرضه می کنند.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند به شعر عاشورا در نشستی با حضور شاعران سرشناس کشور «امید صباغ‌نو» و «احمد بابایی» در دانشگاه شهید چمران اهواز گردهم آمدند تا آثار و سروده هایشان را قرائت کنند.

در این شب شعر، شاعران ابتدا هر کدام اشعار عاشورایی خود را برای جمع حاضر قرائت کردند و سپس دانشجویان شاعر دانشگاه، اشعار خود را در 2 بخش آزاد و عاشورایی برای این 2 شاعر سرشناس و حضار قرائت کردند.

این برنامه ادبی هنری با حضور و مشارکت مشاور امور بانوان و واحد ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار گردید و مورد استقبال جامعه دانشگاهی نیز واقع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار