نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش کشور را در 40 سال اخیر بر روی تقویت سه رکن دموکراسی اعلام کرد و گفت: در این میان رکن چهارم دموکراسی که مطبوعات و احزاب بوده کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۱۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ - 18October 2018

مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی مورد توجه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «علی اسماعیلی» نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سراسری خانه های مطبوعات و رسانه های کشور که در پلاژ بهزیستی ساری برگزار شد، بر تقویت اصالت خبر، دقت و امانتداری در انتقال خبر در رسانه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: فعالان رسانه ای نسبت به داشتن اخلاق حرفه‌ای موظف هستند.
 
وی تمام تلاش کشور را در40 سال اخیر بر روی تقویت سه رکن دموکراسی اعلام کرد و افزود: در این میان رکن چهارم دموکراسی که مطبوعات و احزاب بوده کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
 
این مسئول با بیان اینکه با تقویت رکن چهارم دموکراسی در کشور امنیت شغلی اصحاب رسانه‌ها برطرف می‌شود، افزود: امیدواریم خروجی این همایش منشا خیری برای جامعه رسانه‌ای کشور باشد.
 
اسماعیلی نسبت به اجرایی و عملی شدن قانون دسترسی آزاد به اطلاعات تأکید کرد و افزود: با داشتن اطلاعات آزاد می‌توانیم جلوی فساد و تبعیض را در جامعه بگیریم و نسبت به تقویت شایسته سالاری تأکید کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار