دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوای استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوای گلستان دیدار و بر همکاری‌های دوجانبه در برنامه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 20October 2018

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوا استان دیدار و گفتگو کردبه گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با سردار «معروفی» فرمانده سپاه نینوا گلستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار «علی ملک شاهکوهی» اظهار داشت: استان گلستان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عقب‌ماندگی شدیدی دارد و یکی از مقوله هایی که می‌تواند این فرهنگ را احیا، حفظ و اشاعه دهد تکمیل و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

وی افزود: ما 2 اقدام مهم را در پیش رو خواهیم داشت؛ یکی ساخت مرکز فرهنگی و بهره‌برداری از آن و دیگری دانشنامه دفاع مقدس، پیشکسوتان و تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها است، لذا ضرورت هم افزایی و همگرایی مجموعه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مشهود است.

در ادامه سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب مسئولیت سنگین و ارزشمند سردار ملک به عنوان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: اگر بخواهیم وفاق، انسجام، ایثار، انقلابی‌گری، ولایتمداری، اقتدار و بازدارندگی را تعریف کنیم همه‌اش در دفاع مقدس است.

این مسئول یادآور شد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان یک مانیتور قوی از دفاع مقدس در راستای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و دفاع از حریم مرزهای کشور و همچنین دفاع از حریم و حرم آل‌الله نیز بایست به دفاع مقدس پیوند بخورد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ما هم قطعا پای کار خواهیم آمد و به اتفاق دوستان کار را عملیاتی خواهیم کرد؛ اولویت اول ما ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که بتوانیم اول اسناد را جمع آوری و نگهداری و سپس نسبت به نشر آن اقدام کنیم و قطعاً با استفاده از ظرفتی‌های موجود، با کار کارشناسی، تدبیر، دقت و مراقبت کار پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار