نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد خبر داد؛

ظرفیت موکب‌های یزد برای اسکان روزانه 24 هزار زائر اربعین

نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت: موکب‌های استان یزد ظرفیت اسکان روزانه 24 هزار زائر اربعین حسینی را دارند که 4 موکب به طور تخصصی کار پزشکی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۱۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 21October 2018

ظرفیت موکب‌های یزد برای اسکان روزانه 24 هزار زائربه گزارش دفاع پرس از یزد، «کاظم مشهدی بافان» نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از برپایی ۳۳ موکب پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و اظهار داشت: روزانه ۲۴ هزار نفر در موکب‌های استان یزد در ایام اربعین اسکان و پذیرایی خواهند شد.

مشهدی‌بافان گفت: ۲۷ موکب در شهر کربلا، یک موکب در نجف، ۲ موکب در کاظمین، ۲ موکب در مسیر نجف به کربلا و یک موکب در مرز چذابه وظیفه خدمت رسانی به زائران حسینی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت این موکب‌ها از ۱۰ صفر آغاز و تا ۲۵ ماه صفر ادامه دارد، تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده روزانه ۱۵ هزار نفر در کربلا، ۵ هزار نفر در مرز چذابه، ۳ هزار نفر در کاظمین و هزار نفر در نجف توسط موکب‌ها اسکان و پذیرایی می‌شوند.

نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از اعزام تیم تخصصی پزشکی و پرستاری به کربلای معلی خبر داد و تصریح کرد: ۴ موکب استان یزد در ایام ابعین به صورت تخصصی به ارائه خدمات در دو بخش طب سنتی ایرانی و پزشکی فعالیت دارند.

مشهدی‌بافان باتشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های کامیونداران، اذعان داشت: اقلام مورد نیاز و کالا‌های اساسی موکب‌ها از یک ماه گذشته تهیه و به همت کامیون‌داران خیر یزدی به کربلا ارسال شده که تاکنون ۸۰ کامیون و تریلی علی‌رغم مشکلات فراوان، وسایل را به کشور عراق منتقل کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار