سرهنگ کاشانی خبر داد؛

دستگیری 41 مرد و 3 زن خرده‌فروش مواد مخدر در 48 ساعت گذشته

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری از دستگیری 44 خرده‌فروش مواد مخدر و کشف و ضبط 2 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 21October 2018

دستگیری 41 مرد و 3 زن خرده‌فروش مواد مخدر در 48 ساعت گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «علی کاشانی» معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح محلات پایتخت اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته ماموران کلانتری و ماموران متروی پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق به کشف و ضبط 2 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان و دستگیری 44 نفر شدند که از این تعداد 41 نفر مرد و 3 نفر زن بودند.

وی با اشاره به جزییات این عملیات‌ها ادامه داد: در یک عملیات که توسط کلانتری 174 قیام‌دشت انجام شد. ماموران این کلانتری با دستور قضایی پس از شناسایی یک خرده فروش مواد مخدر مقدار یک کیلوگرم تریاک از منزل او کشف و ضبط کردند. همچنین ماموران کلانتری 117 جوادیه موفق به شناسایی یک خانم و آقا شدند که با یک دستگاه خودرو در حوالی ترمینال جنوب اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند. در کلانتری 179 خلیج نیز یک خانم و آقای دیگر با خودرو در جاده قدیم کرج اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند که پس از شناسایی دستگیر شدند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اقدامات کلانتری 140 باغ فیض نیز خاطرنشان کرد: ماموران عملیات این کلانتری روز گذشته در دره فرحزاد موفق به شناسایی یک خرده‌فروش مواد مخدر شدند که در یک تعقیب و گریز با اقدام به تیراندازی هوایی موفق به دستگیری این خرده‌فروش شدند و مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین از این خرده فروش کشف و ضبط شد. همچنین یک میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد همراه این خرده‌فروش نیز ضبط شد.

سرهنگ کاشانی یادآور شد: ماموران کلانتری 135 آزادی نیز روز گذشته موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید در میدان آزادی شدند که در آن 4 هزار قرص متادون در آن جاسازی شده بود. همچنین ماموران پلیس مترو نیز در خط میدان ایستگاه آزادی موفق به شناسایی دو خرده فروش مواد مخدر شدند که در حوالی ایستگاه مترو اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

به گفته معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این عملیات‌ها 9 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو توقیف شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار