معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان:

زائران اربعین توصیه های پلیس را جدی بگیرند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان مستقر شده و انتظار می رود زائران توصیه های پلیس را جهت برقراری نظم و آرامش جدی بگیرند.
کد خبر: ۳۱۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 21October 2018

زائران اربعین توصیه های پلیس را جدی بگیرندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ علی قاسمپور نیروی انتظامی را همیار و درکنار زائران اربعین حسینی برشمرد و اظهار داشت : خیل عظیمی از زوار از مرز های چذابه و شلمچه به این سفر معنوی اعزام می شوند و کارکنان نیروی انتظامی استان نیز در این مدت به صورت شبانه روزی به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: رعایت توصیه های پلیس استان برای برقراری نظم و آرامش در مسیرهای تردد زائران اربعین از ضرورت هایی است که انتظار می رود، زوار این موارد را جدی گرفته و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به افزایش سالیانه تعداد زائران اربعین اظهار داشت : نیروی انتظامی همواره همیار و درکنار زائران بوده و در جهت خدمت رسانی به زائران از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی همچنین از زائران اربعین حسینی خواست که پیش از اعزام به مرز حتما گذرنامه و ویزای معتبر دریافت کنند و بدون داشتن مدارک معتبر به مرزها مراجعه نکنند.

سرهنگ قاسمپور گفت : همچنین پس از ورود به مرز عراق از درج مهر ورود به آن کشور در گذرنامه خود مطلع و در صورت مفقودی گذرنامه به یکی از کنسول گری های کشورمان اطلاع دهند.

وی بیان کرد: زائران از دریافت غذای نذری توسط شهروندان عادی، خودروهای سیار و افراد متفرقه در طول مسیر اکیدا خودداری کرده و مواد غذایی مورد نیاز خود را از موکب های مستقر در پایانه های مرزی تهیه کنند .

معاون اجتماعی پلیس خوزستان به افزایش تردد در روزهای پایانی ایام اربعین اشاره کرد و گفت: انتظار می رود زائران به نوعی برنامه ریزی کنند که هنگام بازگشت با ترافیک سنگین در پایانه های مرزی و محورهای ارتباطی کشور مواجه نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار