مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مرزهای چزابه و شلمچه آماده استقبال و پذیرایی از زائرین کربلا هستند

سردار «محمد علیپور» گفت: شرایط بسیار مساعدی برای زائرین اربعین حسینی در مرزهای خوزستان برقرار است.
کد خبر: ۳۱۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ - 21October 2018

مرزهای چزابه و شلمچه آماده استقبال و پذیرایی از زائرین کربلا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، شرایط بسیار مساعدی برای زائرین اربعین حسینی در مرزهای خوزستان برقرار است.

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان پس از بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: علیرغم باران های پاییزی در غرب و جنوب، خوشبختانه زیرساخت های خوب و مساعد مرزهای استان باعث شد که زائرین کربلای معلی به راحتی به تردد بپردازند.

وی افزود: در اخبار آمده که مرز مهران در استان ایلام، به دلیل طوفان دچار مشکلاتی شده است اما بررسی ما از مرزهای خوزستان و بخصوص شلمچه نشان می دهد که این مرزها هیچ مشکلی برای تردد ندارند و هموطنان عزیز ما می توانند با فراغ بال از این مرزها عبور کنند.

سردار علیپور که برای بررسی و بازدید از فعالیت های فرهنگی در موکب ها به شلمچه سفر کرده بود، ادامه داد: امسال در کنار خدمات رفاهی و خدماتی شاهد فعالیت مستمر فرهنگی نیز بوده ایم که جای بسیار امیدواری است که در این جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای دشمنان، بسیار ضروری به نظر می رسد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: خوزستانی ها همچون همیشه تاریخ و بخصوص در دوران دفاع مقدس به دلیل میزبانی شایسته از رزمندگان شهره عام و خاص بوده اند و امروز نیز شاهد هستیم که در میزبانی و استقبال از زائرین اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته اند و به بهترین نحو ممکن، زائرین را تکریم می کنند و این حرکت از برکات فرهنگی دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار