عضو شورای شهر تهران عنوان کرد

دریافت پول برای صدور معاینه فنی اتوبوس‌های بین شهری در حاشیه تهران

یک عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از جایگاه‌هایی که در شهرهای اطراف تهران قرار دارند، با دریافت پول و بدون بررسی، برای اتوبوس‌های بین‌شهری برگه معاینه فنی صادر می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ - 20October 2014

دریافت پول برای صدور معاینه فنی اتوبوس‌های بین شهری در حاشیه تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، ابوالفضل قناعتی، عضو شورای شهر تهران، با اشاره به دلیل افزایش تصادفات در میان اتوبوسهای بین شهری گفت: متاسفانه موضوع معاینه فنی در میان اتوبوسهای بین شهری جدی گرفته نمیشود، در حالی که این موضوع یک موضوع ستارهدار و بسیار مهم است و در کوتاه مدت اثرات ناشی از این بی توجهی را میبینیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مشاهده شده در برخی از شهرهای حاشیهای بدون آنکه حتی اتوبوسها را مورد بررسی قرار دهند، تنها با دریافت پول برگه معاینه فنی صادر می کنند که این خیانت به مردم است که حتی راننده متخلف نیز در معرض آسیب و خطر قرار دارد.

قناعتی با تاکید بر اینکه پلیس راهور و وزارت راه باید نظارتهای خود را در اتوبوسهای بینشهری افزایش دهند، خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات ما این است که این اتوبوسها در داخل تهران کمتر رفت و آمد کنند و تنها اتوبوسهایی بتوانند به پایتخت بیایند که دارای معاینه فنی استاندارد و معتبر باشند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به دستکاری ساختار اتوبوسها توسط برخی از رانندگان برای قاچاق سوخت، اذعان داشت: اینگونه رفتارها از قاچاق مواد افیونی کمخطرتر نیست، زیرا جان مردم را نشانه رفته است و نظارت بیشتر پلیس برای کاهش این نوع رفتارها را میطلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها