سردار اشتری در مراسم افتتاح 4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز:

ارتباط با ریش سفیدان و معتمدان محلی از اولویت‌ کلانتری‌هاست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به نیاز به ارائه خدمات کلانتری در مناطق حاشیه‌ای طی یک سال گذشته 10 کلانتری در استان خوزستان و 4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز به همت فرماندهی انتظامی استان و مسؤولان مربوطه تأسیس شده است.
کد خبر: ۳۱۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 22October 2018

4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز افتتاح شد/ ارتباط با ریش سفیدان و معتمدان محلی از اولویت‌ کلانتری‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه افتتاح کلانتری 28 «ملاشیه» شهر اهواز با سلام و درود بر شهدای استان خوزستان و به خصوص مردم مقاوم شهر اهواز، اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح و راه‏‎اندازی کلانتری در حاشیه‌های شهر که نیاز به ارائه خدمات دارند بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم باشیم.

وی افتتاح این کلانتری را موجب خوشحالی مردم منطقه و ریش سفیدان، معتمدان و بزرگان محل عنوان کرد و گفت: امیدواریم تأسیس این کلانتری موجبات خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

عالی‎ترین مقام انتظامی کشور افتتاح کلانتری در مناطق حاشیه‌ای را از دیگر اولویت‌های ناجا برشمرد و گفت: با توجه به شرایط مناطق حاشیه‌ای نیاز دیدیم که کلانتری در این منطقه تأسیس کنیم.

سردار اشتری افزود: با توجه به نیاز به احداث و ارائه خدمات کلانتری به مناطق حاشیه‌ای طی یک سال گذشته 10 کلانتری در استان خوزستان و 4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز به همت فرماندهی انتظامی استان و مسؤولان مربوطه تأسیس شده است.

فرمانده ناجا گفت: امیدوارم با افتتاح این کلانتری بیش از گذشته بتوانیم در خدمت مردم عزیز شهر اهواز و مناطق حاشیه‌ای آن باشیم و خدمات مورد نیاز به آنها ارائه دهیم.

بنا بر این گزارش، فرمانده ناجا در دیداری کوتاه با رئیس و کارکنان این کلانتری تصریح کرد: ارتباط با ریش سفیدان، بزرگان و معتمدان محلی را از اولویت‌های برنامه‌های خود بدانید و مطمئن باشید هر چقدر این ارتباط قوی‌تر باشد می‌تواند امنیت و خدمت‌رسانی را تقویت کند.

سردار اشتری بر لزوم اجرای مانور محلی توسط گشت‌های کلانتری تأکید و تصریح کرد: مردم منطقه باید احساس کنند که کلانتری ایجاد شده می‌تواند در برقراری امنیت و ارائه خدمات انتظامی به آنها موثر باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار