تجلیل از پدر شهید «مصیب‌زاده» در استان البرز

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز جهت عیادت از پدر شهید «ناصر مصیب‌زاده» به دیدار خانواده این شهید والامقام رفت و از مقام استقامت و ایستادگی آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۱۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ - 29October 2018

تجلیل از پدر گرامی شهید «ناصر مصیب زاده» در استان البرز  / لطفا انتشار در 7 آبانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، «معصومه سادات توفیق‌فر» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز جهت عیادت از پدر گرامی شهید «ناصر مصیب‌زاده» به دیدار خانواده این شهید والامقام رفت و از مقام استقامت و ایستادگی آنان تقدیر و تجلیل کرد.

«ناصر مصیب‌زاده» در سال 1342 دیده به جهان گشود و در دامن مادری با ایمان و شجاع پرورش یافت. تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و در آزمون دانشکده فرهنگیان کسب رتبه کرد. آماده ازدواج با دختری مومن بود اما با شجاعت و غیرتی که داشت، طاقت نیاورد و قبل از خدمت سربازی داوطلبانه برای نبرد با دشمن به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

برادر شهید در مورد او چنین می‌گوید: «صله ارحام» ناصر در بین خانواه زبانزد بود و هرگز از کمک به محرومان در فامیل و همسایه‌ها کوتاهی نمی کرد. هر کس که دچار ظلمی می‌شد به برادرم مراجعه می‌‌کرد و ناصر تا احقاق حق آن مظلوم پیگیر بود.

ناصر در دوران انقلاب به صورت مخفیانه در روستای خودمان و روستاهای اطراف اعلامیه‌های حضرت امام خمینی (ره) را توزیع می‌کرد و در بین خانواده، فامیل و همسایه ها به تبلیغ انقلاب و آرمان‌های آن می‌پرداخت.

ناصر تازه نامزد کرده بود، اما به جبهه رفت و به شهادت رسید. خودش از قبل در مورد محل دفنش سفارشات لازم را به ما کرده بود. از ما خواست که او را در بلندترین نقطه قبرستان روستایمان دفن کنیم. در حال حاضر او تنها شهید روستای «عبدالله کندی» از روستاهای منطقه «اظهاره سفلی» شهرستان «گرمی» استان اردبیل است.

برادرم قبل از آخرین اعزام و شهادتش یک مرتبه هم در یکی از عملیات‌ها شیمیایی شد و بعد از آن درد و رنج مجروحیت را تا شهادت تحمل می‌کرد.

«ناصر مصیب‌زاده» در سمت «مسئول بهداشت» گردان در حال خدمت بود که در تاریخ آذرماه 1365 در حین اقامه نماز در شهر دزفول با بمباران دشمن به فیض شهادت نائل آمد و به آروزی دیرینه‌اش رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار