شهردار خرم آباد خبر داد؛

اعزام 43 دستگاه اتوبوس از خرم‌آباد به مرز مهران برای جابه‌جایی زائرین حسینی

شهردار خرم آباد گفت: در راستای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی 43 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران از خرم‌آباد به مرز مهران اعزام می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 23October 2018

اعزام 43 دستگاه اتوبوس از خرم‌آباد به مرز مهران برای جابه‌جایی زائرین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «وحید رشیدی» شهردار خرم آباد امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: برای استان لرستان باعث افتخار است که محل عبور جمع کثیری از هموطنانی است که به قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی به کربلا می‌روند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی افتخاری برای مجموعه عوامل شهرداری خرم آباد است، گفت: در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی 43 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی آنها از خرم‌آباد به مرز مهران اعزام می‌شود.

رشیدی افزود: برای ایمنی بیشتر زائران عوامل گشت و کنترل، اتوبوس‌های اعزامی را همراهی می‌کنند و برای جابه‌جایی زائران از رانندگان مجرب و با سابقه شهرداری استفاده شده است.

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: نیروهای پلیس راهور نیز تا مبادی خروجی استان اتوبوس‌ها را همراهی می‌کنند و با کنترل جاده‌ها با تمام توان سعی در به حداقل رساندن حوادث جاده‌ای را دارند.

وی با بیان اینکه برای استراحت و رفع خستگی رانندگان مکان‌هایی در محل مورد نظر در مرز مهران تدارک دیده شده، تصریح کرد: برای خدمت به زائران، شهرداری خرم آباد از حدود یک هفته پیش ایستگاه صلواتی با عنوان قدمگاه زائران در بوستان نسترن این شهر برپا کرده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: در ایستگاه صلواتی بوستان نسترن خدماتی مانند اسکان، تغذیه در سه وعده و امکاناتی چون نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی سیار و ثابت تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها