معاون هماهنگ کننده انتظامی ایلام:

تردد در مرز مهران در جریان است/ خروج 10 هزار زائر طی شب گذشته

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با اشاره به خروج 10 هزار زائر از مرز مهران پس از وقوع طوفان شب گذشته گفت: هم اکنون ترددها در مرز مهران در جریان است.
کد خبر: ۳۱۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ - 23October 2018

تردد در مرز مهران در جریان است/ خروج 10 هزار زائر طی شب گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ جلال میرزابیگی اظهار داشت: طوفان و بارندگی شدید شب گذشته باعث شد مشکلاتی برای تردد زائران پیش بیاید که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و نیروهای انتظامی پس از ساعتی مشکلات مرتفع شد و ترددها به روال عادی برگشت.

وی با تاکید بر اینکه طوفان هیچ‌گونه اختلالی در سامانه های ورود و خروج گذرنامه و گیت‌های کنترلی به وجود نیاورده است، گفت: هم اکنون تردد زائران در مرز مهران در جریان است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با شروع طوفان و باران شدید شب گذشته، بلافاصله تیم‌های انتظامی و ترافیکی پلیس، اقدامات امدادی و خدمات خود را در شهر و پایانه مرزی مهران تشدید کرده و به کمک زائران شتافتند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود طوفان شدید توقف در خروج زائران از مرز زیاد طول نکشید به طوری که پس از پایان حادثه تا صبح امروز حدود 10 هزار زائر از مرز مهران خارج شده‌اند.

میرزابیگی گفت: نیروی انتظامی همچنان در پایانه مرزی مهران در آماده باش کامل به سر برده و بر تردد زائران نظارت کامل دارد.

وی در پایان با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در تاریخ های سوم و چهارم آبان ماه به زائران توصیه کرد برنامه سفر خود را به مرز مدیریت کرده و با آمادگی کامل راهی این سفر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار