سردار اشتری:

خدمت ۳۰ هزار پلیس به زائران اربعین حسینی/ قتل «خاشقچی» آل سعود را رسوا کرد

فرمانده ناجا با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر از کارکنان ناجا مشغول خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، گفت: سال‌های گذشته در نحوه خدمات‌رسانی به زائران حسینی اشکالاتی وجود داشت؛ اما امسال با تجربه که به دست آوردیم، تمامی اشکالات برطرف شده و این برگ زرینی برای ناجاست.
کد خبر: ۳۱۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ - 24October 2018

خدمت ۳۰ هزار پلیس به زائرین اربعین حسینی/ قتل «خاشقچی» آل سعود را رسوا کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در نشست عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران ارشد ناجا و مراسم تکریم و معارفه سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین ناجا و سردار محمدعلی نوری‌نژاد به عنوان معاون هناهنگ کننده ناجا ضمن تسلیت اربعین امام حسین (ع)، اظهار داشت: امیدوارم عزادرای‌های ما در ماه محرم و صفر مورد توجه امام حسین (ع) قرار گرفته باشد.

وی گفت: یکی از ماموریت‌های بزرگی که در طول سال نیروی انتظامی انجام می‌دهد، خدمت‌گذاری به زائران اربعین حسینی است. خدا را شاکریم که خدمت‌گذار زائران هستیم. همکاران ما در مرز‌ها و در مسیر تردد زائران حضور دارند و در این زمینه ۳۰ هزار نفر از کارکنان ناجا مشغول خدمات‌رسانی هستند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مناطقی که روزگاری مهد دفاع و ایثار بود، امروز محوری برای جهانی شدن اربعین حسینی شده است.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته در نحوه خدمات‌رسانی اشکالاتی وجود داشت؛ اما با تجربه که به دست آوردیم امسال تمامی اشکالات برطرف شده و این برگ زرینی برای ناجاست.

سردار اشتری با بیان اینکه همکاران ما با عشق خدمت‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: باید امروز قدر این دوران و خدمت به مردم را بدانیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در حوزه گذرنامه و ویزا کار خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روند صدور گذرنامه هیچ‌گونه مشکلی ندارد؛ اما به دلیل صدور همزمان ویزا کمی تاخیر بوجود می‌آید و حجم کار همکاران ما را اضافه می‌شود.

سردار اشتری گفت: استانداران و قرارگاه‌‌های اربعین پای کار هستند و باید این روحیه خدمت‌گذاری را بالا ببریم و همه کارها بر اساس قانون انجام دهیم.

فرمانده ناجا در خصوص رجز خوانی استکبار جهانی برای ایران، گفت: رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا گفته بود تابستان داغی برای ایران در پیش است و پیش‌بینی کردند با تجربه مرحله اول تحریم‌ها انسجام و نظم کشورمان در هم بریزد؛ اما اینطور نشد.

وی ادامه داد: دشمن فراخوان‌هایی داد و به دنبال این بود که مردم به خیابان‌ها بریزند. مردادماه که اوج فراخوان‌ها بود و آن‌ها به دنبال این بودند که یک میلیون نفر در ۳۰۰ نقطه تظاهرات کنند؛ اما کمتر از ۱۰ هزار نفر در ۱۵ نقطه تظاهرات کردند.

سردار اشتری گفت: دشمن اعلام کرده است که ۱۳ آبان مرحله بعدی تحریم‌ها و از چند روز گذشته شروع به تحریک مردم کرده‌اند که فرمایشات مقام معظم رهبری در چند روز اخیر آبی بر روی آتش بود. امروز مکر دشمن به خودشان برگشته است. قتل خاشقچی که توسط عربستانی‌ها با هدایت آمریکایی‌ها انجام شده است، آن‌ها را رسوا کرده است.

سردار اشتری افزود: یک نفر در داخل ماشین خود کشی کرده است و دشمن به دنبال این بود که توجه را به داخل کشور بکشاند، گفت: یکسری متاسفانه در داخل نظام نقش اپوزیسون هستند و همراه دشمن هستند و این افراد باید از داخل نظام خارج شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و هر شخصی خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری صحبت کند به مردم خیانت می‌کند، گفت: حضرت آقا به دنبال وحدت است و می‌گویند آمریکا، عربستان و ضد انقلاب به دنبال ضربه زدن به ایران هستند بعد شما همراه آنها می‌شوید و صحبت می‌کنید این افراد باید به بیابان بروند و توبه کنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ان شاالله ۱۳ آبانی پرشوری خواهیم داشت و مردم نشان می‌دهند پای آرامان‌ها و اهداف خود خواهند بود، گفت: حضور پرشور مردم همچون گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار خواهیم زد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شتر در خواب بیند پنبه دانه.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل داشتن فرماندهان لایق و کارکنانی مجاهد وظیفه خود را به خوبی انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که در چند ماه آینده تحرکاتی داشته باشند.

فرمانده ناجا ادامه داد: مسئولین در جای خود باید به مردم خدمت‌رسانی کند و به دنبال مشکلات آن‌ها باشند؛ دشمن بداند که مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های فرزندان خود در ناحا نمی‌گذارند بی‌نظمی در کشور ایجاد شود و برای ماه‌های آینده باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: من به آینده خوشبین هستم و مطمئن هستم در آینده پیشرفت خواهیم کرد و امروز اعتماد مردم طبق نظر سنجی‌ها افزایش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا در ادامه در خصوص مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده ناجا اظهار داشت: از زحمات سردار مومنی که حدود ۴ سال فعالیت داشت کمال تشکر را دارم. سردار مؤمنی با تجربه‌ای که داشت و با حوصله و عقلانیتی که در تصمیم گیری‌ها داشت یک تعامل خوبی به وجود آورد.

وی ادامه داد: مسئولیت‌هایی که به ایشان سپرده شده بود به خوبی اجرایی کردند و صادقانه زحمت کشیدند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز نیروهای ما با توجه به تجربیاتی که در ماموریت‌های ناجا کسب می‌کنند، می‌توانند کارایی زیادی برای کشور داشته باشند، گفت: ما بعد از ده جلسه قبول کردیم که سردار مومنی در حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت کند.

سردار اشتری با بیان اینکه افراد زیادی در ناجا می‌توانستند به عنوان جانشین انتخاب شوند، گفت: خوشبختانه فرماندهان ناجا ظرفیت‌های بالایی دارند و می‌توانند به خوبی ماموریت‌‌های ناجا را اجرا کنند‌.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هدایت‌های سردار سلیمانی بخش زیادی از مشکلات ناجا در حوزه اقتصادی برطرف شده است‌.

فرمانده ناجا گفت: من از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که این انتخاب‌ها را تایید کردند و دفتر مقام معظم رهبری سریع جواب دادند.

وی در پایان با تشکر از رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ۶ موکب در داخل و خارج از ایران راه‌اندازی شده که با کمک‌های مردمی و کارکنان ناجا است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار