سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

خروج خودرو از مرز مختص خودرو‌های عمومی است/ طرف عراقی برای سایر خودرو‌ها مسؤولیت قبول نمی‌کند

فرمانده ناجا گفت: خروج خودرو‌ها از مرز‌ فقط مختص خودرو‌های عمومی است؛ خودرو‌هایی که پلاک‌های مربوطه را گرفته‌اند، مجوز خروج دارند و در خصوص سایر خودرو‌ها طرف عراقی، مسؤولیت قبول نمی‌کند.
کد خبر: ۳۱۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 24October 2018

خروج خودرو از مرز مختص خودرو‌های عمومی است/ طرف عراقی برای دیگر خودرو‌ها مسئولیتی قبول نمی‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین و سردار محمدعلی نوری‌نژاد به عنوان معاون هماهنگ کننده ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار پرسنل ناجا در مرز‌های منتهی به کشور عراق مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت به‌طور کامل در مرزهای منتهی به کشور عراق برقرار است و همچنین شاهد تسهیل در تردد زوار حسینی هستیم که در این موضوع زائران همکاری خوبی با ناجا داشته‌اند.

سردار اشتری در ادامه افزود: خروج خودرو‌ها از مرز‌ فقط مختص خودرو‌های عمومی است؛ خودرو‌هایی که پلاک‌های مربوطه را گرفته‌اند، مجوز خروج دارند و در خصوص سایر خودرو‌ها طرف عراقی، مسؤولیت قبول نمی‌کند.

فرمانده ناجا در خصوص ربایش تعدادی از مزبانان از مرز میرجاوه نیز گفت: آن پایگاه متعلق به سپاه پاسداران بوده و عزیزان سپاهی پیگیر و پاسخگو خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار