مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شب و روز نمی‌شناسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شب و روز نمی‌شناسد و باید با روحیه انقلابی و کار جهادی همیشه در خدمت این عزیزان بود.
کد خبر: ۳۱۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 24October 2018

تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، شب و روز نمی شناسدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «سرتیپ دوم پاسدار عزت‌اله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تبریک انتصاب وی اظهار داشت: توفیق خدمت در بنیاد رسالت پر مسئولیتی است چرا که در کنار ارائه خدمات، تکریم و گرامی داشت ایثارگران نباید لحظه‌ای از خاطر برود.

جعفری با اشاره به اینکه تکریم جامعه معزز ایثارگری از رسالت‌های اصلی این نهاد انقلابی است، افزود: مراجعین به بنیاد شهید و امور ایثارگران قشرهای خاص جامعه هستند و نکوداشت ایثار و فداکاری آنها از تأکیدات مؤکد مقام معظم رهبری است.

رزمنده دوران دفاع مقدس بر ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا تاکید و افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، شب و روز نمی شناسد و باید با روحیه انقلابی و کار جهادی همیشه در خدمت این عزیزان بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل قبلی، خاطرنشان کرد:  آرزوی ادامه راه پرافتخار این نهاد در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را برای مدیرکل جدید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها