معاون هماهنگ‌کننده ناجا خبر داد؛

استقرار ۳۰ هزار نیروی پلیس در مرزهای کشور با عراق

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: حداقل تعداد ۳۰ هزار نفر از نیروهای ما در تخصص‌های مختلف در مرزهای سه‌گانه با عراق مستقر هستند.
کد خبر: ۳۱۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ - 24October 2018

استقرار ۳۰ هزار نیروی پلیس در مرزهای کشور با عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار محمدعلی نوری‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فردا در مرزهای مهران و چذابه حضور پیدا می‌کنیم. امشب در شلمچه حضور پیدا کردیم تا چنانچه کمبود و کاستی وجود داشته باشد و کاری از دست ما بربیاید انجام دهیم و خدمتی به زائران کرده باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زائران در مدتی محدود از 3 محور محدود عبور می‌کنند و باز می‌گردند، تهیه امکانات لازم کار بسیار سختی است و نیروی انتظامی نیز بخشی از این وظیفه ر ابر عهده دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: یگان ویژه و مرزبانی در طول مدت برنامه بزرگ اربعین خدمات هوایی، بهداشتی، پشتیبانی به زائران ارائه می‌کنند که کاری سنگین و پرحجم است هرچند این کارها را  عاشقانه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در کنار این‌ها، برقراری امنیت یکی از وظایفی بوده که بر‌عهده ما‌ست که هم‌‌اکنون نیز برقرار بوده و امیدواریم خداوند این خدمت را بپذیرد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به تعداد نیروهای انتظامی مستقر در مرزهای کشور با عراق، اعلام کرد: حداقل تعداد 30 هزار نفر از نیروهای ما در تخصص‌های مختلف در مرزهای سه‌گانه با عراق مستقر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها