توسط نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق انجام شد؛

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به موکب‌داران اربعین حسینی

حجت‌السلام «نجف نجفی روحانی» با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین امسال از هر سال باشکوه‌تر است، از خدمات موکب‌داران قدردانی و سلام رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کرد.
کد خبر: ۳۱۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 25October 2018

اربعین امسال باشکوه‌تر از هر سال است/ ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به موکب‌دارانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌السلام «نجف نجفی روحانی» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، در گفت‌وگویی با بیان این‌که اربعین بزرگ‌ترین کنگره جهانی است که در دنیا نظیر ندارد، اظهار داشت: دشمنان اسلام از برپایی این عظمت عصبانی هستند؛ همان‌طور که امام‌خمینی (ره) فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد»، این حضور میلیونی زائران اربعین زمینه‌ساز همین فرمایش ایشان است.

وی با اشاره به این‌که حماسه پیاده‌روی اربعین آ‌ن‌قدر عظیم است که هیچ گروه و دولتی نمی‌تواند مدعی باشد که به تنهایی این حضور میلیونی را اداره می‌کند، افزود: این حماسه عظیم یک حرکت مردمی است که خود مردم آن را اداره می‌کنند.

حجت‌الاسلام نجفی با بیان این‌که در بازدید از موکب‌ها دیدیم که خادمان و زائران با تمام مشکلات از اقتصادی یا حتی آب و‌ هوایی با اخلاص به خدمت‌رسانی مشغول هستند، گفت: یقین دارم که پیاده‌روی اربعین امسال از سال‌های گذشته باشکوه‌تر خواهد بود و هیچ‌کسی اجازه نمی‌دهد که این حرکت عظیم کمرنگ شود.

 نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق خاطرنشان کرد: خدمت به زائران اربعین هدیه الهی است که نصیب محبان اهل بیت (ع) شده و خدا را شکر که پرچم امام حسین (ع) بر سر همه ما گسترده شده است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن خدمات ارائه شده در موکب‌های اربعین، گفت: از همه موکب‌داران تشکر و سلام مقام معظم رهبری را به آن‌ها ابلاغ می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها