آماده شدن فلسطینی‌ها برای جمعه «غزه مقاوم تسلیم نخواهد شد»

مردم فلسطین در نوار غزه امروز خود را برای راهپیمایی دیگری در ادامه راهپیمایی‌های بازگشت برای تاکید بر حقوق مشروع خود آماده می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 26October 2018

آماده شدن فلسطینی‌ها برای جمعه «غزه مقاوم تسلیم نخواهد شد»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، مردم تحت محاصره نوار غزه امروز راهپیمایی بازگشت خود را با عنوان جمعه «غزه مقاوم است و هرگز تسلیم نخواهد شد» در ادامه راهپیمایی‌های بازگشت که از 30 مارس (جمعه 10 فروردین) آغاز شده، برگزار می‌کنند.

به گفته منابع فلسطینی، امروز سی و یکمین راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در مرز‌های شرقی نوار غزه با مناطق اشغالی 1948 برگزار می‌شود.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره خواستار مشارکت گسترده مردم تحت محاصره نوار غزه در راهپیمایی امروز در چادر‌های بازگشت شده و تاکید کرده است این راهپیمایی‌ها تا تحقق تمام اهداف خود و در راس آن، پایان محاصره غزه و شکستن توطئه معامله قرن ادامه خواهد یافت.

این هیئت بر ادامه راهپیمایی‌های مردمی برای حمایت از حق بازگشت فلسطینی‌ها با وجود تمام رنج و دردی که دشمن صهیونیستی مسبب آن بوده و نیز پایان دادن به محاصره نوار غزه و شکستن آن تاکید کرده است.

راهپیمایی امروز در سومین سالگرد انتفاضه قدس برگزار می‌شود و مردم فلسطین بر حق ثابت خود در قدس به عنوان پایتخت فلسطین و حقوق غیر قابل خدشه خود به ویژه حق تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار