فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرز‌های سه‌گانه

فرمانده نیروی انتظامی از تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرز‌های سه‌گانه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 26October 2018

تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرز‌های سه‌گانهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی  صبح امروز جمعه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: وضعیت تردد زائران به خوبی در حال انجام است و با همت همکاران و مسئولان استان زائران به خوبی در حال تردد از مرز مهران هستند.

وی افزود: ازدحام جمعیت و مشتاقان زیارت افزایش پیدا کرده و این چند روز یک سیر صعودی به خصوص در مرز بین‌المللی مهران را داشته‌ایم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد کردند و مابقی از مرز شلمچه و چذابه همچنین حدود ۳ درصد از زائرین از طریق مرز هوایی سفر خود را ادامه داده‌اند.

وی گفت: تاکنون در مجموع حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شدند.

سردار اشتری عنوان کرد: با آمادگی‌های خوبی که از ماه‌های گذشته بود و زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده امسال نسبت به سال‌های گذشته زیرساخت‌ها بهتر شده است.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی در این سه استان و مرز‌ها حضور دارند که بیش از نیمی از آن‌ها در مرز مهران و استان ایلام مستقر کردیم که خدمات رسانی خوبی را ارائه دهند.

سردار اشتری ادامه داد: از زائرین تشکر می‌کنم که همکاری بسیار خوب و مناسبی را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند، همه زائران قدردان زحمات بودند امیدواریم بتوانیم همین نظم و امنیت را برای برگشت زائرین حفظ کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: از یکی دو روز آینده برگشت زائران را در پیش خواهیم داشت و هر چه به روز اربعین نزدیک‌تر می‌شویم اوج برگشت را خواهیم داشت، تقاضای من از زائران این است که همین نظم و انضباط را که داشتند حفظ کنند.

وی گفت: زائران با همکاران ما که از استان‌های مختلف بیش از ۱۰ استان معین در ایلام و خوزستان مستقر هستند همکاری داشته باشند که بتوانیم بدون هیچ مشکلی این ایام را به پایان برسانیم، خصوصا تاکید می‌کنم زائرین برای برگشت عجله نکنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها