فعالیت موکب جامعه ورزشی خوزستان در مرز چذابه

علی لطفی با اشاره به فعالیت موکب جامعه ورزشی خوزستان در مرز چذابه، گفت: هدفمان این است تا بتوانیم ارادت جامعه ورزشی خوزستان را به سرور و سالار شهیدان نشان داده و خدمتگزار زائرین ش باشیم.
کد خبر: ۳۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ - 26October 2018

فعالیت موکب جامعه ورزشی خوزستان در مرز چزابه«علی لطفی» دبیر هیئت فوتبال خوزستان و مسئول موکب جامعه ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز اظهار داشت: جز اولین موکب های مستقر شده در مرز چذابه هستیم و هدفمان این است تا بتوانیم ارادت جامعه ورزشی خوزستان را به سرور و سالار شهیدان نشان داده و خدمتگزار زائرینش باشیم.

لطفی افزود: بزودی میزبان مسئولین فدراسیون فوتبال کشور و برخی ورزشکاران برجسته در این موکب هستیم تا مردم و زائرین بتوانند ارتباط معنوی نزدیکی با جامعه ورزش داشته باشند.

دبیر هیئت فوتبال خوزستان گفت: امشب نیز مراسم دعای زیارت عاشورا را باحضور تعدادی از ورزشکاران و مسئولین هیئت های استان و کشور برگزار خواهیم کرد.

لطفی در پایان تصریح کرد: تنها موکب ورزشی در مرزها هستیم و انتظار داریم که ورزشکاران و بخصوص چهره های شاخص و محبوب ورزش استان و کشور به این مکان معنوی بیایند و در جمع زائرین اباعبداله قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار